Demony
Demon to bohater Mocy w Inferno. Mimo że jest to klasa nastawiona zarówno na ofensywę jak i defensywę, doskonale wie jak radzić sobie z magią (szczególnie jeżeli chodzi o szkołę ognia, której ma największą szansę uzyskania). Przypomina także trochę Alchemików - zdecydowana większość umiejętności ma podobne szanse na pojawienie się przy awansie. Jedyne, rzadkie talenty to Magia wody i Pierwsza Pomoc.
- Umiejętność klasowa: Logistyka
- Umiejętność zablokowana: Nekromancja
Atak | Obrona | Moc | Wiedza |
2 | 2 | 1 | 1 |
Fionaczłowiek, kobieta |
|||
Biografia: Przed inwazją Diabłów Fiona była treserem zwierząt cyrkowych we wschodniej Erathii. Szybko udowodniła najeźdźcom, że jej możliwości kontroli nad zwierzętami obejmują również zawsze pełne temperamentu piekielne ogary i w ten sposób natychmiast zaakceptowano ją w szeregach wojsk Eeofolu. |
|||
Specjalność: | |||
Piekielne ogary: Kontrolowane przez bohatera piekielne ogary oraz cerbery uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu trzeciego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Zaawansowane Odkrywanie |
Brak umiejętności | ||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Rashkaifryt, mężczyzna |
|||
Biografia: Rashka jest jednym z najsilniejszych i najbardziej budzących strach ze wszystkich ifrytów. Jego dowódcze metody polegają na zastraszaniu, jako metodzie motywacji. Jak dotąd to działa. |
|||
Specjalność: | |||
Ifryty: Kontrolowane przez bohatera ifryty oraz sułtańskie ifryty uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu szóstego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Nauka czarów |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Mariusdemon, kobieta |
|||
Biografia: Przez kilka lat Marius była partnerką Calha, w końcu rozstali się, gdy stało się jasne, że Calh nie zgadza się na jej "genialny plan" pozbycia się tych wstrętnych, czyniących dobro stworzeń zamieszkujących leśne krainy. |
|||
Specjalność: | |||
Demony: Kontrolowane przez bohatera demony oraz rogate demony uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Zaawansowany Płatnerz |
Brak umiejętności | ||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Ignatiusczłowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Kiedy Diabły przybyły do Erathii, Ignatius zdał sobie sprawę, że jedyną nadzieją na przetrwanie było przyłączenie się do nich. Do tej pory udaje mu się ich przekonywać, że jest przydatny w takich, czy innych sprawach, ale cały czas obawia się, iż pewnego dnia Diabły mogą stwierdzić, że już nie potrzebują pomocy ludzkiej istoty. |
|||
Specjalność: | |||
Chochliki: Kontrolowane przez bohatera chochliki oraz chowańce uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu pierwszego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Taktyka |
Podstawowa Odporność |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Octaviaifryt, kobieta |
|||
Biografia: Mówi się, że Octavia potrafi skraść złoto śpiącemu smokowi, ale chyba rzeczywiście musi to umieć, skoro ciągle trwoni swój majątek na spełnianie własnych rozlicznych kaprysów. |
|||
Specjalność: | |||
350 sztuk złota: Dostarcza dziennie 350 sztuk złota królestwu, któremu służy. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Nauka czarów |
Podstawowy Atak |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Calhdemon, mężczyzna |
|||
Biografia: Przez kilka lat Calh był partnerem Marius, ale szybko zorientował się, że ma ona obsesję na punkcie totalnej destrukcji drzewców. Rozeszli się, a Calh skupił się przede wszystkim na kontynuowaniu swojej wspaniałej wojskowej kariery. |
|||
Specjalność: | |||
Gogi: Kontrolowane przez bohatera gogi oraz magogi uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu drugiego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Łucznictwo |
Podstawowe Odkrywanie |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Pyreczłowiek, kobieta |
|||
Biografia: Nikt nie zna prawdziwego imienia Pyre, ale krążą pogłoski o tym, że kiedyś była członkiem Humanistów, odrażającego stowarzyszenia o skłonnościach do eksterminacji wszystkich nie-ludzkich mieszkańców Erathii. Tylko ona zna powody, dla których służy Diabłom z Eeofol. |
|||
Specjalność: | |||
Balista: Atak i obrona kontrolowanej balisty wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Logistyka |
Podstawowa Artyleria |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Balista | ||
Powrót do góry |
Nymusdemon, kobieta |
|||
Biografia: Nymus była odpowiedzialna za przygotowanie czartów i czarcich lordów do ataku na Erathię. Jej wojskowe zdolności prawie doprowadziły Eeofol do całkowitego zwycięstwa, ale układy Kreegan i Władców Podziemi obróciły jej wysiłki w proch. |
|||
Specjalność: | |||
Czarty: Kontrolowane przez bohatera czarty oraz czarci lordowie uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Zaawansowany Atak |
Brak umiejętności | ||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Którego wybrać?
Zacznijmy od specjalistów w jednostkach. Ignatius jest patronem chochlików (i patronuje im niezwykle słabo), ale jego talenty początkowe naprawdę zasługują na uwagę. Nie można tego powiedzieć o Calhu - Odkrywanie i Łucznictwo, przy ślamazarnych gogach to słabe połączenie. Fiona dodaje cenny punkt do szybkości ogarów, które są niezwykle cenną i taktyczną jednostką. Bardzo dobrze pełni też funkcję zwiadowcy. Dochodząc do defensywnej Marius i ofensywnej Nymus zastanówmy się, czy chcemy polepszyć sytuację wskrzeszanych demonów, czy też czartów - wskrzesicieli. Ostatnim bohaterem tego typu jest Rashka. Umiejętność drugorzędna nieco psuje wizerunek tego herosa, poza tym jest to całkiem niezły wojownik.
Pyre, mimo iż specjalizuje się w Baliście, startuje z logistyką co na początku gry jest niezwykle pomocne. Octavia zaś niczym się nie wyróżnia, ale warto ją zatrudnić jako bohatera pobocznego, dla dodatkowych pieniędzy.
Heretycy
Nikczemni Heretycy to klasa Magii w Inferno. Są bardzo podobni do Kleryków - szanse na zwiększenie mocy magicznej i wiedzy są równe, a oprócz tego czasami zdarzy się zwiększyć umiejętności ofensywne. Heretycy skupiają się na mocy zaklęć oraz szybkim odzysku many - Talent magiczny i Mistycyzm są u nich często spotykane. Nie zależy im za to na morale i pieniądzach. Szanse na zdobycie Dowodzenia lub Finansów są bardzo niskie.
- Umiejętność klasowa: Mistycyzm
- Umiejętność zablokowana: Nekromancja
Atak | Obrona | Moc | Wiedza |
1 | 1 | 2 | 1 |
Aydenczłowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Ayden, który był szamanem, zaoferował swoje usługi Kreeganom, jednocześnie odkrywając w sobie dziką żądzę, aby pewnego dnia samemu zasiąść na tronie własnego królestwa. |
|||
Specjalność: | |||
Inteligencja: Dostaje 5% premii do zdolności Inteligencja na poziom. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Inteligencja |
||
Dodatkowe: | |||
Zasoby ziemi | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Xyronifryt, mężczyzna |
|||
Biografia: Xyron wydaje się lubić ogień trochę bardziej, niż można by się tego spodziewać po ifrytach, ale Xyron po prostu rozkoszuje się wszystkim, co ma jakikolwiek związek z ogniem lub lawą. |
|||
Specjalność: | |||
Inferno: Z każdym nowym poziomem czar Inferno staje się silniejszy; wzór: bazowe obrażenia czaru + bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Nauka czarów |
||
Dodatkowe: | |||
Inferno | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Axsisdemon, mężczyzna |
|||
Biografia: W młodym wieku Axis wykazywał wrodzony talent do magii, co wydaje się dziwne, ponieważ demony rzadko wykazują zdolności w kierunku czegokolwiek, co wymaga myślenia. |
|||
Specjalność: | |||
Mistycyzm: Dostaje 5% premii do zdolności Mistycyzm na poziom. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowy Mistycyzm |
||
Dodatkowe: | |||
Ochrona przed powietrzem | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Olemaczłowiek, kobieta |
|||
Biografia: Olema spędziła całe swoje dzieciństwo w Eeofol, ale kiedy przybyli Kreeganie, namówiła ich na przyjęcie jej do służby w charakterze przewodnika i od tamtej pory nie raz już potwierdziła swoje przywódcze zdolności. |
|||
Specjalność: | |||
Osłabienie: Zaklęcie Osłabienie ma zwiększony efekt, zależny od poziomu jednostki:
|
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Balistyka |
||
Dodatkowe: | |||
Osłabienie | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Calidifryt, kobieta |
|||
Biografia: Calid posiada niezwykłą (ale przydatną) zdolność wyczuwania ukrytych złóż siarki. Władcy Podziemi wykorzystywali ją wiele razy do znajdywania siarki dla swoich siejących strach smoków. |
|||
Specjalność: | |||
Siarka +1: Zwiększa produkcję siarki o 1 jednostkę dziennie. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Inteligencja |
||
Dodatkowe: | |||
Przyśpieszenie | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Ashdemon, kobieta |
|||
Biografia: Ash zyskała swoje imię podczas pierwszego ataku na Erathię. Jej siły zdołały podstępnie uwięzić kilka tuzinów elfów i krasnoludów w olbrzymim drewnianym forcie, który Ash z pomocą zaklęcia zmiotła z powierzchni ziemi tak doszczętnie, że cała budowla zamieniła się w chmurę popiołów. |
|||
Specjalność: | |||
Żądza krwi: Zaklęcie Żądza krwi ma zwiększony efekt, zależny od poziomu jednostki:
|
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowy Sokoli wzrok |
||
Dodatkowe: | |||
Żądza krwi | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Zydardemon, mężczyzna |
|||
Biografia: Kiedy Zydar nie dowodzi wojskiem, oddaje się badaniu nowych sposobów wzmacniania swoich czarów. Chociaż nie jest najlepszym magiem, z pewnością można pokładać w nim większe nadzieje niż w jakimkolwiek innym demonie. |
|||
Specjalność: | |||
Talent magiczny: Dostaje 5% premii do zdolności Talent magiczny na poziom. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowy Talent Magiczny |
||
Dodatkowe: | |||
Kamienna skóra | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Xarfaxczłowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Xarfax służył w erathiańskiej armii aż do 1162 P.C. (Po Ciszy), kiedy to został pojmany w czasie walki z Kreeganami. Kreeganie, zdając sobie sprawę z drzemiącej w nim potęgi, używając tajemniczych sztuczek, przeciągnęli go na swoją stronę jako lojalnego, uzdolnionego sojusznika. |
|||
Specjalność: | |||
Kula ognia: Z każdym nowym poziomem czar Kula ognia staje się silniejszy; wzór: bazowe obrażenia czaru + bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowe Dowodzenie |
||
Dodatkowe: | |||
Kula ognia | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Którego wybrać?
Heretycy to według niektórych jedna z lepszych klas magicznych. Ayden po jakimś czasie może dysponować ogromną liczbą punktów many - jest niezastąpiony przy długich, wyrównanych bitwach. Xyron jest bohaterem o wielkim potencjale - zaklęcie Inferno jest nieco słabe jak na czwarty poziom, ale w użyte w odpowiednich okolicznościach - zabójcze. Axsis może nie będzie posiadał tyle many co Ayden, ale będzie to nadrabiał szybką jej regeneracją. Olema swoje braki w wojennym rzemiośle wynagrodzi ulepszonym Osłabieniem przeciwnika (miejmy jednak na uwadze to, że Magia wody jest trudno dostępna u Heretyków). Calid przyda się jako bohater wpomagający, surowce zawsze się przydadzą. Ash jest przeciwieństwem Olemy - swoje braki nadrabia zwiększeniem ataku własnych oddziałów. Przymknijmy oko na Sokoli wzrok jako jedną z drugorzędnych umiejętności i otrzymamy wspaniałego bohatera magii. Dla tych co lubują się w zaklęciach ofensywnych najlepszą opcją będzie Zydar. Kilkanaście procent bonusowych obrażeń dla każdego czaru to jest coś! Xarfax, zdrajca Erathii, specjalizuje się w Kuli ognia, słabszej wersji Inferno. Porównując oba te czary, można dojść do wniosku, że lepszym wyborem będzie Xyron.