Rolandrycerz, człowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Niedawno odbity z niewoli Kreegan, Roland z szacunkiem służy jako generał w armii umiłowanej żony, Katarzyny. Niebawem wojny się zakończą, a oni powrócą do Enroth. Jednak wcześniej muszą zdecydować, co stanie się z Erathią i jej tronem. |
|||
Specjalność: | |||
Zbrojni: Kontrolowani przez bohatera zbrojni oraz krzyżowcy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Dowodzenie |
Podstawowy Płatnerz |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Katarzynarycerz, człowiek, kobieta |
|||
Biografia: Jako panująca królowa Erathii, Katarzyna nadal walczy o bezpieczeństwo granic swego królestwa i przywrócenie porządku zbudowanego przez jej ojca. Poparcie dla jej działań spada jednak w miarę jak kraj i jego mieszkańcy męczą się tą nieustającą walką. |
|||
Specjalność: | |||
Zbrojni: Kontrolowani przez bohatera zbrojni oraz krzyżowcy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Dowodzenie |
Podstawowy Atak |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Generał Kendalrycerz, człowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Po zabójstwie króla Gryphonhearta, generał Morgan Kendal tymczasowo zasiadł na tronie do czasu znalezienia nowego sukcesora. Historia zapamięta go jako jedynego władcę Erathii, który pozwolił na zajęcie stolicy, Steadwick, przez obce wojska. |
|||
Specjalność: | |||
Szybkość: Zwiększa szybkość wszystkich kontrolowancyh jednostek o 2 punkty. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Dowodzenie |
Podstawowe Finanse |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Sir Christianrycerz, człowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Sir Christian to maminsynek. Jego ojciec już przestał wierzyć w to, że jego syn stanie się kiedyś wielkim wojownikiem. |
|||
Specjalność: | |||
Balista: Atak i obrona kontrolowanej balisty wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Dowodzenie |
Podstawowa Artyleria |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Balista | ||
Powrót do góry |
Gelułowca, półelf, mężczyzna |
|||
Biografia: Mało wiadomo o Gelu. Został znaleziony i wychowany przez generała Morgana Kendala gdy ten służył pod Katarzyną Ironfist. Obecnie jest przywódcą erathiańskich partyzantów znanych jako Leśna Straż. Mówi się, iż jest pół człowiekiem, pół elfem z Vori. |
|||
Specjalność: | |||
Strzelcy: Pozwala wytrenować kuszników i strzelców oraz leśne elfy i wysokie elfy na strzelców. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Dowodzenie |
Podstawowe Łucznictwo |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Clancyłowca, krasnolud, mężczyzna |
|||
Biografia: Nie mając chwilowo żadnych zadań zleconych przez lorda Fayette, Clancy postanawia przyłączyć się do poszukiwań Gem. |
|||
Specjalność: | |||
Jednorożce: Kontrolowane przez bohatera jednorożce oraz jednorożce bitewne uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu szóstego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Odporność |
Podstawowe Znajdowanie drogi |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Gemczarodziejka/druid, człowiek, kobieta |
|||
Biografia: Służąca królowi Rolandowi Ironfist podczas Wojny o Sukcesję, Gem była jedną z największych czarodziejek, jakie kiedykolwiek widziano na Enroth. Krótko po zapewnieniu sobie przez Rolanda tronu Enroth, Gem wyruszyła na Antagarich. |
|||
Specjalność: | |||
Pierwsza pomoc: Dostaje 5% premii do zdolności Pierwsza pomoc na poziom. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Pierwsza pomoc |
||
Dodatkowe: | |||
Błyskawica | Namiot medyka | ||
Powrót do góry |
Draconczarodziej, człowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Przez wielu uważany za magicznego geniusza, Dracon zamierza zostać największym w historii pogromcą smoków. Dlatego też studiuje głównie magię bitewną zaniedbując efektowne sztuczki czynione na pokaz gawiedzi. |
|||
Specjalność: | |||
Czarodzieje: Pozwala wytrenować mnichów i kapłanów oraz magów i arcymagów na czarodzieji. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Zaawansowana Mądrość |
Brak umiejętności | ||
Dodatkowe: | |||
Przyśpieszenie | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Yogczarodziej, dżinn, mężczyzna |
|||
Biografia: Yog uczył się wiele lat pod nadzorem czarodziejów z Bracady, ale wolał spędzać czas na szermierce niż na studiowaniu zaklęć. |
|||
Specjalność: | |||
Łańcuch piorunów: Z każdym nowym poziomem czar Łańcuch piorunów staje się silniejszy; wzór: bazowe obrażenia czaru + bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Taktyka |
Podstawowy Atak |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Xerondemon, diabeł, mężczyzna |
|||
Biografia: Po tym jak Xenofex został zamordowany, a Lucyfer Kreegan objął władzę, Xeron jako pierwszy pierwszy przysiągł wierność uzurpatorowi. Jako że cieszył się niemałą sławą oraz respektem, inne demony szybko podążyły za jego przykładem. |
|||
Specjalność: | |||
Diabły: Kontrolowane przez bohatera diabły oraz arcydiabły uzyskują +4 punkt ataku, +2 punkty obrony i +1 punkt szybkości wiecej. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowe Dowodzenie |
Podstawowa Taktyka |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Lord Haartrycerz śmierci, lisz, mężczyzna |
|||
Biografia: Przywrócony do życia przez swych wyznawców, Lord Haart jest jeszcze potężniejszym wrogiem niż wcześniej. |
|||
Specjalność: | |||
Czarni rycerze: Kontrolowani przez bohatera czarni rycerze oraz upiorni rycerze uzyskują +5 punkt ataku i obrony oraz +10 punktów obrażeń wiecej. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Zaawansowana Nekromancja |
Brak umiejętności | ||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Sandronekromanta, lisz, mężczyzna |
|||
Biografia: Sandro studiował nekromancję najpierw pod kuratelą maga, a później lisza, Ethrica. Sandro przeszedł wzdłuż i wszerz całe Enroth i Erathię, a obecnie służy Finneasowi Vilmarowi, przywódcy nekromantów z Deyji. |
|||
Specjalność: | |||
Talent magiczny: Dostaje 5% premii do zdolności Talent magiczny na poziom. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Nekromancja |
Podstawowy Talent magiczny |
||
Dodatkowe: | |||
Spowolnienie | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Finneasnekromanta, lisz, mężczyzna |
|||
Biografia: Chociaż żądza władzy uczyniła z Finneasa Vilmara niezłego nekromantę, wyczucie polityczne oraz talent taktyczny wybitnie mu nie dopisały. Połączył więc swe siły z Sandro, aby piąć się w górę przy jego pomocy. |
|||
Specjalność: | |||
Ożywienie: Z każdym nowym poziomem czar Ożywienie staje się silniejszy; wzór: bazowe przywrócone punkty życia + bazowe przywrócone punkty życia * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Nekromancja |
Podstawowy Mistycyzm |
||
Dodatkowe: | |||
Ożywienie | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Mutarewładca, człowiek, kobieta |
|||
Biografia: Z jej niespotykanym talentem w dowodzeniu smokami na polach bitwy, wielu zauważyło szybki awans Mutare wśród obecnych Suwerenów Nighonu. |
|||
Specjalność: | |||
Smoki: Kontrolowane przez bohatera smoki uzyskują +5 punkt ataku i obrony wiecej. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Taktyka |
Podstawowe Finanse |
||
Dodatkowe: | |||
Magiczna strzała | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Mutare Drakewładca, smok, kobieta |
|||
Biografia: Po wypiciu zawartości Fiolki Smoczej Krwi, Mutare stała się prawdziwym smokiem. Niektórzy zastanawiają się czy jej transformacja nie poprzedza nadejścia Ojca Smoków. |
|||
Specjalność: | |||
Smoki: Kontrolowane przez bohatera smoki uzyskują +5 punkt ataku i obrony wiecej. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Taktyka |
Podstawowe Finanse |
||
Dodatkowe: | |||
Magiczna strzała | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Ordwalddruid, człowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Ojciec nadał mu imię wojownika, jednak Ordwald odrzucił sztukę walki i poświęcił się magii. Jest starym, lecz potężnym, Czarnoksiężnikiem żyjącym w krainie, gdzie lordowie nie dożywają późnej starości. |
|||
Specjalność: | |||
Pogromca: Zaklęcie Pogromca ma zwiększony efekt, zależny od poziomu jednostki:
|
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Podstawowa Nauka czarów |
||
Dodatkowe: | |||
Pogromca | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Kilgorbarbarzyńca, człowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Od kiedy pokonał swego ojca i zajął jego miejsce jako przywódca klanu, Kilgor zdobył wielką sławę w całym Krewlod. Wielu uważa, iż on jako jedyny jest w stanie wygrać Festiwal Życia odbywający się raz na kilka pokoleń. |
|||
Specjalność: | |||
Behemoty: Kontrolowane przez bohatera behemoty oraz starożytne behemoty uzyskują +5 punkt ataku i obrony oraz 10 punktów obrażeń wiecej. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Zaawansowany Atak |
Brak umiejętności | ||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Boragusbarbarzyńca, ogr, mężczyzna |
|||
Biografia: Specjalne zdolności Winstona Boragusa w dowodzeniu ogrami zaprowadziły go daleko w jego pogoni za potęgą. |
|||
Specjalność: | |||
Ogry: Kontrolowane przez bohatera ogry oraz ogry szamani uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowy Atak |
Podstawowa Taktyka |
||
Dodatkowe: | |||
Brak czaru | Brak machiny | ||
Powrót do góry |
Slashczłowiek, mężczyzna |
|||
Biografia: Slash to dawny kompan od kieliszka Crag Hacka, jeszcze z czasów Enroth. Przybył do Erathii, ukryć się przed konstablami, którzy chcieli przesłuchać go na okoliczności pewnej... sprzeczki z kilkoma chłopami. W Erathii aresztowano go za oszukiwanie przy grze w karty. |
|||
Specjalność: | |||
Łucznictwo: Dostaje 5% premii do zdolności Łucznictwo na poziom. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Dowodzenie (poziom losowy) |
Łucznictwo (poziom losowy) |
||
Dodatkowe: | |||
Niszczycielska Maczuga Ogrów | Puklerz Króla Gnolli | ||
Powrót do góry |
Adriennewiedźma, człowiek, kobieta |
|||
Biografia: Z palącym pragnieniem rośnięcia w siłę i ochrony ojczyzny, Adrienne zaryzykowała bycie społecznym wyrzutkiem i znienawidzoną przez własny naród dla swoich pasji. |
|||
Specjalność: | |||
Magia ognia: Zaczyna mając zdolność Magia ognia na poziomie eksperta. |
|||
Umiejętności początkowe: | |||
Podstawowa Mądrość |
Ekspert Magia ognia |
||
Dodatkowe: | |||
Inferno | Brak machiny | ||
Powrót do góry |