Poziom I |
||
---|---|---|
Magiczna strzała |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 5 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | Ciele | |
![]() |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 10 |
|
![]() |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 20 |
|
![]() |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 30 |
|
Przyspieszenie |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 6 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | Cyra, Terek, Brissa | |
![]() |
Zwiększa szybkość wskazanego sojuszniczego oddziału o 3 | |
![]() |
Zwiększa szybkość wskazanego sojuszniczego oddziału o 5 | |
![]() |
Zwiększa szybkość wszystkich sojuszniczych oddziałów o 5 | |
Aura artefaktów |
||
Typ | Mapa przygody | |
![]() |
Koszt | 2 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Ukazuje artefakty na mapie | |
![]() |
Ukazuje, artefakty i bohaterów na mapie | |
![]() |
Ukazuje, artefakty, bohaterów i miasta na mapie | |
Powrót do góry |
Poziom II |
||
---|---|---|
Błyskawica |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 10 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 25 x moc + 10 |
|
![]() |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 25 x moc + 20 |
|
![]() |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 25 x moc + 50 |
|
Precyzja |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 8 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | Zubin | |
![]() |
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału łuczniczego o 3 (dotyczy tylko ataków dystansowych) | |
![]() |
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału łuczniczego o 6 (dotyczy tylko ataków dystansowych) | |
![]() |
Zwiększa parametr ataku wszystkich przyjaznych oddziałów łuczniczych o 6 (dotyczy tylko ataków dystansowych) | |
Fortuna |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 7 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | Melodia, Daremyth | |
![]() |
Zwiększa szczęście wskazanego przyjaznego oddziału o 1 | |
![]() |
Zwiększa szczęście wskazanego przyjaznego oddziału o 2 | |
![]() |
Zwiększa szczęście wszystkich przyjaznych oddziałów o 2 | |
Ochrona przed powietrzem |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 7 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Zmniejsza o 30% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami powietrza | |
![]() |
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami powietrza | |
![]() |
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane wszystkim sojuszniczym jednostkom zaklęciami powietrza | |
Promień osłabienia |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 10 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | Aenain | |
![]() |
Zmniejsza parametr obrony wybranego wrogiego oddziału o 3. Zaklęcie może być rzucane wielokrotnie na ten sam oddział - efekt kumuluje się | |
![]() |
Zmniejsza parametr obrony wybranego wrogiego oddziału o 4. | |
![]() |
Zmniejsza parametr obrony wybranego wrogiego oddziału o 5. | |
Ukrycie |
||
Typ | Mapa przygody | |
![]() |
Koszt | 4 |
Działanie | 1 dzień | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Wrogowie otrzymują fałszywe informacje o bohaterze, który rzucił to zaklęcie. Wszystkie jednostki wyglądają jak najsilniejsze w grupie | |
![]() |
Wrogowie otrzymują fałszywe informacje o bohaterze, który rzucił to zaklęcie. Wszystkie jednostki wyglądają jak najsilniejsze w grupie i ich liczba wynosi 0 | |
![]() |
Wrogowie otrzymują fałszywe informacje o bohaterze, który rzucił to zaklęcie. Wszystkie jednostki wyglądają jak najsilniejsze w najdłużej posiadanym przez gracza mieście i ich liczba jest równa 0 | |
Wizja |
||
Typ | Mapa przygody | |
![]() |
Koszt | 4 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg Wizji jest równy mocy bohatera. Najmniejszy zasięg to 3 | |
![]() |
Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich bohaterów. Zasięg Wizji jest równy 2 x moc (>3) | |
![]() |
Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg Wizji jest równy 3 x moc (>3) | |
Powrót do góry |
Poziom III |
||
---|---|---|
Zniszczenie nieumarłych |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 15 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Zadaje wszystkim nieumarłym oddziałom obrażenia w wysokości 10 x moc + 10 |
|
![]() |
Zadaje wszystkim nieumarłym oddziałom obrażenia w wysokości 10 x moc + 20 |
|
![]() |
Zadaje wszystkim nieumarłym oddziałom obrażenia w wysokości 10 x moc + 50 |
|
Tarcza powietrza |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 12 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Zmniejsza obrażenia zadawane na odległość wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 25%. Czar ten jest obarczony błędem gry podczas oblężeń | |
![]() |
Zmniejsza obrażenia zadawane na odległość wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 50% | |
![]() |
Zmniejsza obrażenia zadawane na odległość wszystkim przyjaznym oddziałom o 50% | |
Hipnoza |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 18 |
Działanie | 1 tura | |
Specjalista | Astral | |
![]() |
Rzucenie zaklęcia sprawia, że gracz przejmuje kontrolę nad wybranym wrogim oddziałem. Oddziały sojusznicze mogą atakować zahipnotyzowany cel bez obawy o kontratak. Suma punktów życia celu nie może przekraczać 25 x moc + 10 |
|
![]() |
Rzucenie zaklęcia sprawia, że gracz przejmuje kontrolę nad wybranym wrogim oddziałem. Oddziały sojusznicze mogą atakować zahipnotyzowany cel bez obawy o kontratak. Suma punktów życia celu nie może przekraczać 25 x moc + 20 |
|
![]() |
Rzucenie zaklęcia sprawia, że gracz przejmuje kontrolę nad wybranym wrogim oddziałem. Suma punktów życia celu nie może przekraczać 25 x moc + 50 |
|
Powrót do góry |
Poziom IV |
||
---|---|---|
Łańcuch piorunów |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 24 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | Solmyr, Yog | |
![]() |
Błyskawica zadająca obrażenia w wysokości 40 x moc + 25 uderza w wybrany oddział, a następnie w kolejny najbliższy z połową siły itd. aż zrani 4 jednostki | |
![]() |
Błyskawica zadająca obrażenia w wysokości 40 x moc + 50 uderza w wybrany oddział, a następnie w kolejny najbliższy z połową siły itd. aż zrani 5 jednostek | |
![]() |
Błyskawica zadająca obrażenia w wysokości 40 x moc + 100 uderza w wybrany oddział, a następnie w kolejny najbliższy z połową siły itd. aż zrani 5 jednostek | |
Kontratak |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 24 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje możliwość jednego dodatkowego kontrataku na rundę | |
![]() |
Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje możliwość dwóch dodatkowych kontrataków na rundę | |
![]() |
Wszystkie sojusznicze oddziały otrzymują możliwość dwóch dodatkowych kontrataków na rundę | |
Powrót do góry |
Poziom V |
||
---|---|---|
Błyskawica tytana |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 0 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Zadaje wybranemu wrogiemu oddziałowi 600 punktów obrażeń. Zaklęcie dostępne tylko w przypadku noszenia artefaktu składanego Piorun tytana | |
![]() |
||
![]() |
||
Magiczne zwierciadło |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 25 |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Wybrany oddział ma 20% szans na odbicie rzuconego przez wroga zaklęcia na losową wrogą jednostkę | |
![]() |
Wybrany oddział ma 30% szans na odbicie rzuconego przez wroga zaklęcia na losową wrogą jednostkę | |
![]() |
Wybrany oddział ma 40% szans na odbicie rzuconego przez wroga zaklęcia na losową wrogą jednostkę | |
Żywiołak powietrza |
||
Typ | Walka | |
![]() |
Koszt | 25 |
Działanie | Walka | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Przyzywa oddział żywiołaków powietrza (ilość wynosi moc x 2) po stronie bohatera rzucającego zaklęcie. Na polu bitwy może znajdować się tylko jeden typ żywiołaków | |
![]() |
Ilość przyzwanych żywiołaków powietrza wynosi moc x 3 | |
![]() |
Ilość przyzwanych żywiołaków powietrza wynosi moc x 4 | |
Lot |
||
Typ | Mapa przygody | |
![]() |
Koszt | 20 |
Działanie | 1 dzień | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Bohater rzucający zaklęcie może poruszać się ponad przeszkodami jeżeli jego ruch zakończy się na wolnym polu na lądzie. Kara do ruchu ponad przeszkodami wynosi 40% | |
![]() |
Kara do ruchu ponad przeszkodami wynosi 20% | |
![]() |
Brak kar do ruchu ponad przeszkodami | |
Wrota wymiarów |
||
Typ | Mapa przygody | |
![]() |
Koszt | 25 |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
![]() |
Bohater rzucający zaklęcie może przenieść się w wybrane miejsce na mapie przygody jeżeli jego ruch zakończy się na pustym polu na lądzie. Zaklęcie to może zostać rzucone 2 razy dziennie (1 raz, gdy bez znajomości magii powietrza), a bohater za każdym razem traci 300 punktów ruchu | |
![]() |
Zaklęcie może zostać rzucone 3 razy dziennie, a bohater za każdym razem traci 300 punktów ruchu | |
![]() |
Zaklęcie to może zostać rzucone 4 razy dziennie, a bohater za każdym razem traci 200 punktów ruchu | |
Powrót do góry |