Poziom I |
||
---|---|---|
Magiczna strzała |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 5 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | Ciele | |
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 10 |
||
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 20 |
||
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 30 |
||
Kamienna skóra |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 5 | |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | Xsi, Darkstorn, Merist, Labetha | |
Zwiększa parametr obrony wybranego przyjaznego oddziału o 3 | ||
Zwiększa parametr obrony wybranego przyjaznego oddziału o 6 | ||
Zwiększa parametr obrony wszystkich przyjaznych oddziałów o 6 | ||
Tarcza |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 5 | |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
Zmniejsza obrażenia zadawane w walce wręcz wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 15% | ||
Zmniejsza obrażenia zadawane w walce wręcz wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 30% | ||
Zmniejsza obrażenia zadawane w walce wręcz wszystkim przyjaznym oddziałom o 30% | ||
Spowolnienie |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 6 | |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
Zmniejsza szybkość wskazanego wrogiego oddziału o 25% z zaokrągleniem w dół | ||
Zmniejsza szybkość wskazanego wrogiego oddziału o 50% z zaokrągleniem w dół | ||
Zmniejsza szybkość wszystkich wrogich oddziałów o 50% z zaokrągleniem w dół | ||
Zasoby ziemi |
||
Typ | Mapa przygody | |
Koszt | 2 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
Ukazuje wszystkie surowce na mapie przygód | ||
Ukazuje wszystkie surowce i kopalnie na mapie przygód | ||
Odkrywa cały teren i ukazuje wszystkie surowce oraz kopalnie | ||
Powrót do góry |
Poziom II |
||
---|---|---|
Fala śmierci |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 10 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | Septienna | |
Zadaje wszystkim żywym oddziałom obrażenia w wysokości 5 x moc + 10 |
||
Zadaje wszystkim żywym oddziałom obrażenia w wysokości 5 x moc + 20 |
||
Zadaje wszystkim żywym oddziałom obrażenia w wysokości 5 x moc + 30 |
||
Ruchome piaski |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 8 | |
Działanie | Do odkrycia | |
Specjalista | brak | |
Umieszcza losowo 4 pola ruchomych piasków na polu bitwy widoczne dla rzucającego i jednostek, dla których teren jest rodzimy. Oddział, który w nie wejdzie, traci ruch w danej turze i odkrywa pole dla wszystkich. | ||
Umieszcza losowo 6 pól | ||
Umieszcza losowo 8 pól | ||
Wizja |
||
Typ | Mapa przygody | |
Koszt | 4 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg Wizji jest równy mocy bohatera. Najmniejszy zasięg to 3 | ||
Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich bohaterów. Zasięg Wizji jest równy 2 x moc (>3) | ||
Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg Wizji jest równy 3 x moc (>3) | ||
Powrót do góry |
Poziom III |
||
---|---|---|
Trzęsienie ziemi |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 20 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
Niszczy 2 losowe części muru zamkowego | ||
Niszczy 3 losowe części muru zamkowego | ||
Niszczy 4 losowe części muru zamkowego | ||
Antymagia |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 15 | |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
Wybrany sojuszniczy oddział zostaje poddany ochronie przed zaklęciami poziomów 1-3. Czar rozprasza również wszelkie negatywne efekty | ||
Wybrany sojuszniczy oddział zostaje poddany ochronie przed zaklęciami poziomów 1-4. Czar rozprasza również wszelkie negatywne efekty | ||
Wybrany sojuszniczy oddział staje się niepodatny na magię. Czar rozprasza również wszelkie negatywne efekty | ||
Ochrona przed ziemią |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 12 | |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
Zmniejsza o 30% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ziemi | ||
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ziemi | ||
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane wszystkim sojuszniczym jednostkom zaklęciami ziemi | ||
Ożywienie |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 15 | |
Działanie | Stałe | |
Specjalista | Thant, Finneas | |
Ożywia poległe w bitwie nieumarłe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 30. Po walce, wskrzeszone oddziały nie znikają | ||
Ożywia poległe w bitwie nieumarłe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 60 | ||
Ożywia poległe w bitwie nieumarłe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 160 | ||
Pole siłowe |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 12 | |
Działanie | 2 tury | |
Specjalista | brak | |
Tworzy we wskazanym miejscu 2-polowe pole siłowe, które działa jak naturalna przeszkoda | ||
Tworzy we wskazanym miejscu 3-polowe pole siłowe, które działa jak naturalna przeszkoda | ||
Taki sam efekt jak na poziomie zaawansowanym | ||
Powrót do góry |
Poziom IV |
||
---|---|---|
Deszcz meteorów |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 16 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | Aislinn, Deemer | |
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum otrzymują 25 x moc + 25 obrażeń |
||
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum otrzymują 25 x moc + 50 obrażeń |
||
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum otrzymują 25 x moc + 100 obrażeń |
||
Przygnębienie |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 16 | |
Działanie | Moc bohatera = ilość tur | |
Specjalista | brak | |
Zmniejsza morale wrogiego oddziału o 1 | ||
Zmniejsza morale wrogiego oddziału o 2 | ||
Zmniejsza morale wszystkich wrogich oddziałów o 2 | ||
Wskrzeszenie |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 20 | |
Działanie | Stałe | |
Specjalista | Alamar, Jeddite | |
Wskrzesza poległe w bitwie żywe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 40 | ||
Wskrzesza poległe w bitwie żywe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 80. Po walce, wskrzeszone oddziały nie znikają | ||
Wskrzesza poległe w bitwie żywe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 160 | ||
Miejski portal |
||
Typ | Mapa przygody | |
Koszt | 16 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
Przenosi rzucającego zaklęcie bohatera do najbliższego przyjaznego miasta. Bohater traci też 300 punktów ruchu | ||
Przenosi rzucającego zaklęcie bohatera do wybranego przyjaznego miasta. Bohater traci też 300 punktów ruchu | ||
Przenosi rzucającego zaklęcie bohatera do wybranego przyjaznego miasta. Bohater traci też 200 punktów ruchu | ||
Powrót do góry |
Poziom V |
||
---|---|---|
Implozja |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 30 | |
Działanie | Natychmiastowe | |
Specjalista | brak | |
Wybrany wrogi oddział otrzymuje 75 x moc + 100 | ||
Wybrany wrogi oddział otrzymuje 75 x moc + 200 | ||
Wybrany wrogi oddział otrzymuje 75 x moc + 300 | ||
Żywiołak ziemi |
||
Typ | Walka | |
Koszt | 25 | |
Działanie | Walka | |
Specjalista | brak | |
Przyzywa oddział żywiołaków ziemi (ilość wynosi moc x 2) po stronie bohatera rzucającego zaklęcie. Na polu bitwy może znajdować się tylko jeden typ żywiołaków | ||
Ilość przyzwanych żywiołaków ziemi wynosi moc x 3 | ||
Ilość przyzwanych żywiołaków ziemi wynosi moc x 4 | ||
Powrót do góry |