Poziom I |
Magiczna strzała |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
5 |
Działanie |
Natychmiastowe |
Specjalista |
Ciele |
|
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 10 |
|
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 20 |
|
|
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości 10 x moc + 30 |
Żądza krwi |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
5 |
Działanie |
Moc bohatera = ilość tur |
Specjalista |
Ash, Inteus |
|
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału o 3 (dotyczy tylko walki w zwarciu) |
|
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału o 6 (dotyczy tylko walki w zwarciu) |
|
|
Zwiększa parametr ataku wszystkich przyjaznych oddziałów o 6 (dotyczy tylko walki w zwarciu) |
Klątwa |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
6 |
Działanie |
Natychmiastowe |
Specjalista |
brak |
|
Wskazany wrogi oddział zadaje minimalną ilość obrażeń |
|
Obrażenia bazowe wskazanego wrogiego oddziału zostają obniżone o 1, a obrażenia zadawane zredukowane są do minimum |
|
|
Obrażenia bazowe wszystkich wrogich oddziałów zostają obniżone o 1, a obrażenia zadawane zredukowane są do minimum |
Ochrona przed ogniem |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
5 |
Działanie |
Moc bohatera = ilość tur |
Specjalista |
brak |
|
Zmniejsza o 30% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ognia |
|
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ognia |
|
|
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane wszystkim sojuszniczym jednostkom zaklęciami ognia |
Powrót do góry |
Poziom II |
Ściana ognia |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
8 |
Działanie |
2 tury |
Specjalista |
Luna |
|
Tworzy we wskazanym miejscu 2-polową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10 x moc + 10 obrażeń |
|
Tworzy we wskazanym miejscu 3-polową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10 x moc + 20 obrażeń |
|
|
Tworzy we wskazanym miejscu 3-polową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10 x moc + 50 obrażeń |
Oślepienie |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
10 |
Działanie |
Moc bohatera = ilość tur |
Specjalista |
brak |
|
Oślepia dany oddział do czasu zaatakowania go, pozwalając mu na kontratak z 50% siłą |
|
Oślepia dany oddział do czasu zaatakowania go, pozwalając mu na kontratak z 25% siłą |
|
|
Oślepia dany oddział do czasu zaatakowania go, nie pozwalając mu na kontratak |
Wizja |
|
Typ |
Mapa przygody |
|
Koszt |
4 |
Działanie |
Natychmiastowe |
Specjalista |
brak |
|
Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg Wizji jest równy mocy bohatera. Najmniejszy zasięg to 3 |
|
Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich bohaterów. Zasięg Wizji jest równy 2 x moc (>3) |
|
|
Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg Wizji jest równy 3 x moc (>3) |
Powrót do góry |
Poziom III |
Kula ognia |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
15 |
Działanie |
Natychmiastowe |
Specjalista |
Xarfax |
|
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od wybuchu otrzymują 10 x moc + 15 obrażeń |
|
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od wybuchu otrzymują 10 x moc + 30 obrażeń |
|
|
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od wybuchu otrzymują 10 x moc + 60 obrażeń |
Pole minowe |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
12 |
Działanie |
Do odkrycia |
Specjalista |
brak |
|
Umieszcza losowo 4 miny na polu bitwy widoczne dla rzucającego i jednostek, dla których teren jest rodzimy (jednostki te mogą bezpiecznie przez nie przechodzić). Oddział, który aktywuje minę otrzymuje obrażenia w wysokości 10 x moc + 25 |
|
Umieszcza losowo 6 min, a obrażenia wynoszą 10 x moc + 50 |
|
|
Umieszcza losowo 8 min, a obrażenia wynoszą 10 x moc + 100 |
Pech |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
12 |
Działanie |
Moc bohatera = ilość tur |
Specjalista |
brak |
|
Zmniejsza szczęście wrogiego oddziału o 1 |
|
Zmniejsza szczęście wrogiego oddziału o 2 |
|
|
Zmniejsza szczęście wszystkich wrogich oddziałów o 2 |
Powrót do góry |
Poziom IV |
Inferno |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
16 |
Działanie |
Natychmiastowe |
Specjalista |
Xyron |
|
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od wybuchu otrzymują 10 x moc + 20 obrażeń |
|
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od wybuchu otrzymują 10 x moc + 40 obrażeń |
|
|
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od wybuchu otrzymują 10 x moc + 80 obrażeń |
Tarcza ognia |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
16 |
Działanie |
Moc bohatera = ilość tur |
Specjalista |
brak |
|
Wybrany oddział zostaje objęty magiczną ochroną. Tarcza ognia odbija 20% maksymalnych obrażeń (z wyłączeniem wszelkich czynników redukujących te obrażenia) agresora, który zaatakował w zwarciu ochranianą jednostkę. |
|
Tarcza ognia odbija 25% maksymalnych obrażeń (z wyłączeniem wszelkich czynników redukujących te obrażenia) agresora, który zaatakował w zwarciu ochranianą jednostkę. |
|
|
Tarcza ognia odbija 30% maksymalnych obrażeń (z wyłączeniem wszelkich czynników redukujących te obrażenia) agresora, który zaatakował w zwarciu ochranianą jednostkę. |
Armageddon |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
24 |
Działanie |
Natychmiastowe |
Specjalista |
brak |
|
Wszystkie oddziały na polu walki doznają 50 x moc + 30 obrażeń |
|
Wszystkie oddziały na polu walki doznają 50 x moc + 60 obrażeń |
|
|
Wszystkie oddziały na polu walki doznają 50 x moc + 120 obrażeń |
Szał |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
16 |
Działanie |
Do następnej akcji oddziału |
Specjalista |
brak |
|
Parametr ataku wybranego oddziału zostaje zwiększony o wartość jego obrony. Obrona oddziału zostaje zredukowana do 0 |
|
Parametr ataku wybranego oddziału zostaje zwiększony o 150% jego obrony. Obrona oddziału zostaje zredukowana do 0 |
|
|
Parametr ataku wybranego oddziału zostaje zwiększony o 200% jego obrony. Obrona oddziału zostaje zredukowana do 0 |
Pogromca |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
16 |
Działanie |
Moc bohatera = ilość tur |
Specjalista |
Coronius, Ordwald |
|
Zwiększa parametr ataku wybranego oddziału w walce przeciwko smokom, hydrom i behemotom o 8 |
|
Zwiększa parametr ataku wybranego oddziału w walce przeciwko smokom, hydrom, behemotom, aniołom i diabłom o 8 |
|
|
Zwiększa parametr ataku wybranego oddziału w walce przeciwko smokom, hydrom, behemotom, aniołom, diabłom i tytanom o 8 |
Berserk |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
20 |
Działanie |
1 tura |
Specjalista |
brak |
|
Wybrany oddział atakuje najbliższą sobie jednostkę. |
|
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum atakują najbliższe sobie jednostki. |
|
|
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od centrum atakują najbliższe sobie jednostki. |
Powrót do góry |
Poziom V |
Ofiara |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
25 |
Działanie |
Stałe |
Specjalista |
brak |
|
Wskazany oddział zostaje zabity, a kolejny wybrany wskrzeszony. Liczba przywróconych punktów życia wynosi (moc + bazowa ilość punktów życia poświęconych jednostek + 3) x ilość poświęconych jednostek. Po walce, wskrzeszone oddziały nie znikają |
|
Liczba przywróconych punktów życia wynosi (moc + bazowa ilość punktów życia poświęconych jednostek + 6) x ilość poświęconych jednostek |
|
|
Liczba przywróconych punktów życia wynosi (moc + bazowa ilość punktów życia poświęconych jednostek + 10) x ilość poświęconych jednostek |
Żywiołak ognia |
|
Typ |
Walka |
|
Koszt |
25 |
Działanie |
Walka |
Specjalista |
brak |
|
Przyzywa oddział żywiołaków ognia (ilość wynosi moc x 2) po stronie bohatera rzucającego zaklęcie. Na polu bitwy może znajdować się tylko jeden typ żywiołaków |
|
Ilość przyzwanych żywiołaków ognia wynosi moc x 3 |
|
|
Ilość przyzwanych żywiołaków ognia wynosi moc x 4 |
Powrót do góry |