Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 | |
Ratusz |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 | |
Kapitol |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 | |
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 20 5000 |
Cytadela |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 2500 |
|
Zamek |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 10 5000 |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 500 |
Kuźnia |
W kuźni produkuje się balisty. |
|
5 1000 |
Targowisko |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 500 |
Magazyn zasobów |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję rtęci. | 5 5000 |
|
Sprzedawca artefaktów |
Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. | 10000 | |
Stocznia |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 2000 |
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Magiczna uczelnia |
Za odpowiednią opłatą możesz tu pobierać naukę w dowolnej dziedzinie magii. | 10 10 5000 |
|
Cudowna tęcza |
Cudowna tęcza zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz udostępnia wszystkie zaklęcia w twojej gildii magów. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1 |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 5 2000 |
Gildia magów poziom 2 |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 5 4 4 4 4 1000 |
|
Gildia magów poziom 3 |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 5 6 6 6 6 1000 |
|
Gildia magów poziom 4 |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 5 8 8 8 8 1000 |
|
Gildia magów poziom 5 |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 5 10 10 10 10 1000 |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Magiczna latarnia |
Magiczna latarnia pozwala rekrutować nimfy. | 5 5 300 |
|
Ulepszona Magiczna latarnia |
Ulepszona magiczna latarnia pozwala rekrutować rusałki. | 1000 | |
Ołtarz powietrza |
Ołtarz powietrza pozwala rekrutować żywiołaki powietrza. | 5 1500 |
|
Ulepszony Ołtarz powietrza |
Ulepszony ołtarz powietrza pozwala rekrutować żywiołaki burzy. | 2 2 2 1500 |
|
Ołtarz wody |
Ołtarz wody pozwala rekrutować żywiołaki wody. | 5 1500 |
|
Ulepszony Ołtarz wody |
Ulepszony ołtarz wody pozwala rekrutować żywiołaki lodu. | 5 5 2000 |
|
Ołtarz ognia |
Ołtarz ognia pozwala rekrutować żywiołaki ognia. | 5 5 2000 |
|
Ulepszony Ołtarz ognia |
Ulepszony ołtarz ognia pozwala rekrutować żywiołaki energii. | 5 5 2000 |
|
Ołtarz ziemi |
Ołtarz ziemi pozwala rekrutować żywiołaki ziemi. | 10 2000 |
|
Ulepszony Ołtarz ziemi |
Ulepszony ołtarz ziemi pozwala rekrutować żywiołaki magmy. | 5 1000 |
|
Ołtarz magii |
Ołtarz magii pozwala rekrutować żywiołaki umysłu. | 5 5 2 2 2 2 3000 |
|
Ulepszony Ołtarz magii |
Ulepszony ołtarz magii pozwala rekrutować żywiołaki magii. | 3 3 3 3 3000 |
|
Wir ognia |
Wir ognia pozwala rekrutować ogniste ptaki. | 10 10 10 10000 |
|
Ulepszony Wir ognia |
Ulepszony wir ognia pozwala rekrutować feniksy. | 10 10 10 15000 |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Ogród życia |
Ogród życia powiększa populację nimf i rusałek o 10 tygodniowo. | 1000 | |
Powrót do góry |