
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się balisty. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję rtęci. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Sprzedawca artefaktów![]() |
Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. | 10000 ![]() |
|
Stocznia![]() |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 ![]() 2000 ![]() |
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Magiczna uczelnia![]() |
Za odpowiednią opłatą możesz tu pobierać naukę w dowolnej dziedzinie magii. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Cudowna tęcza![]() |
Cudowna tęcza zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz udostępnia wszystkie zaklęcia w twojej gildii magów. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 4![]() |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 ![]() 5 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 5![]() |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 ![]() 5 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Magiczna latarnia![]() |
Magiczna latarnia pozwala rekrutować nimfy. | 5 ![]() 5 ![]() 300 ![]() |
|
Ulepszona Magiczna latarnia![]() |
Ulepszona magiczna latarnia pozwala rekrutować rusałki. | 1000 ![]() |
|
Ołtarz powietrza![]() |
Ołtarz powietrza pozwala rekrutować żywiołaki powietrza. | 5 ![]() 1500 ![]() |
|
Ulepszony Ołtarz powietrza![]() |
Ulepszony ołtarz powietrza pozwala rekrutować żywiołaki burzy. | 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 1500 ![]() |
|
Ołtarz wody![]() |
Ołtarz wody pozwala rekrutować żywiołaki wody. | 5 ![]() 1500 ![]() |
|
Ulepszony Ołtarz wody![]() |
Ulepszony ołtarz wody pozwala rekrutować żywiołaki lodu. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Ołtarz ognia![]() |
Ołtarz ognia pozwala rekrutować żywiołaki ognia. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszony Ołtarz ognia![]() |
Ulepszony ołtarz ognia pozwala rekrutować żywiołaki energii. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Ołtarz ziemi![]() |
Ołtarz ziemi pozwala rekrutować żywiołaki ziemi. | 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszony Ołtarz ziemi![]() |
Ulepszony ołtarz ziemi pozwala rekrutować żywiołaki magmy. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ołtarz magii![]() |
Ołtarz magii pozwala rekrutować żywiołaki umysłu. | 5 ![]() 5 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 3000 ![]() |
|
Ulepszony Ołtarz magii![]() |
Ulepszony ołtarz magii pozwala rekrutować żywiołaki magii. | 3 ![]() 3 ![]() 3 ![]() 3 ![]() 3000 ![]() |
|
Wir ognia![]() |
Wir ognia pozwala rekrutować ogniste ptaki. | 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10000 ![]() |
|
Ulepszony Wir ognia![]() |
Ulepszony wir ognia pozwala rekrutować feniksy. | 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 15000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Ogród życia![]() ![]() |
Ogród życia powiększa populację nimf i rusałek o 10 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Powrót do góry |