
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się namioty medyków. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Stocznia![]() |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 ![]() 2000 ![]() |
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Wilcze doły![]() |
Wilcze doły dodają +2 do obrony bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta. | 1000 ![]() |
|
Obelisk krwi![]() |
Obelisk krwi dodaje +2 do ataku bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta. | 1000 ![]() |
|
Sanktuarium![]() |
Sanktuarium dodaje 1 punkt obrony dla każdego bohatera, który odwiedzi miasto. | 1000 ![]() |
|
Mięsożerna roślina![]() |
Obecność wielkiej, mięsożernej rośliny zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz podczas oblężenia podnosi zdolność ataku i obrony bohatera dowodzącego garnizonem o 10. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Chata gnolli![]() |
Chata gnolli pozwala rekrutować gnolle. | 10 ![]() 400 ![]() |
|
Ulepszona Chata gnolli![]() |
Ulepszona chata gnolli pozwala rekrutować gnolli maruderów. | 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Siedlisko jaszczurów![]() |
Siedlisko jaszczurów pozwala rekrutować jaszczuroludzi. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszone Siedlisko jaszczurów![]() |
Ulepszone siedlisko jaszczurów pozwala rekrutować reptilionów. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Rojowisko ważek![]() |
Rojowisko ważek pozwala rekrutować ważki. | 5 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszone Rojowisko ważek![]() |
Ulepszone rojowisko ważek pozwala rekrutować smocze ważki. | 2 ![]() 2 ![]() 1000 ![]() |
|
Legowisko bazyliszków![]() |
Legowisko bazyliszków pozwala rekrutować bazyliszki. | 5 ![]() 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszone Legowisko bazyliszków![]() |
Ulepszone legowisko bazyliszków pozwala rekrutować bazyliszki większe. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Zagroda gorgon![]() |
Zagroda gorgon pozwala rekrutować gorgony. | 10 ![]() 10 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Ulepszona Zagroda gorgon![]() |
Ulepszona zagroda gorgon pozwala rekrutować wielkie gorgony. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Gniazdo wiwern![]() |
Gniazdo wiwern pozwala rekrutować wiwerny. | 15 ![]() 3500 ![]() |
|
Ulepszone Gniazdo wiwern![]() |
Ulepszone gniazdo wiwern pozwala rekrutować wiwerny królewskie. | 10 ![]() 10 ![]() 3000 ![]() |
|
Staw hydr![]() |
Staw hydr pozwala rekrutować hydry. | 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10000 ![]() |
|
Ulepszony Staw hydr![]() |
Ulepszony staw hydr pozwala rekrutować hydry chaosu. | 10 ![]() 10 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Kwatery oficerskie![]() ![]() |
Kwatery oficerskie powiększają populację gnolli i gnolli maruderów o 6 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Powrót do góry |