Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 | |
Ratusz |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 | |
Kapitol |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 | |
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 20 5000 |
Cytadela |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 2500 |
|
Zamek |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 10 5000 |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 500 |
Kuźnia |
W kuźni produkuje się namioty medyków. |
|
5 1000 |
Targowisko |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 500 |
Magazyn zasobów |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy. | 5 5000 |
|
Stocznia |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 2000 |
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Wilcze doły |
Wilcze doły dodają +2 do obrony bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta. | 1000 | |
Obelisk krwi |
Obelisk krwi dodaje +2 do ataku bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta. | 1000 | |
Sanktuarium |
Sanktuarium dodaje 1 punkt obrony dla każdego bohatera, który odwiedzi miasto. | 1000 | |
Mięsożerna roślina |
Obecność wielkiej, mięsożernej rośliny zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz podczas oblężenia podnosi zdolność ataku i obrony bohatera dowodzącego garnizonem o 10. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1 |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 5 2000 |
Gildia magów poziom 2 |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 5 4 4 4 4 1000 |
|
Gildia magów poziom 3 |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 5 6 6 6 6 1000 |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Chata gnolli |
Chata gnolli pozwala rekrutować gnolle. | 10 400 |
|
Ulepszona Chata gnolli |
Ulepszona chata gnolli pozwala rekrutować gnolli maruderów. | 10 1000 |
|
Siedlisko jaszczurów |
Siedlisko jaszczurów pozwala rekrutować jaszczuroludzi. | 5 1000 |
|
Ulepszone Siedlisko jaszczurów |
Ulepszone siedlisko jaszczurów pozwala rekrutować reptilionów. | 5 1000 |
|
Rojowisko ważek |
Rojowisko ważek pozwala rekrutować ważki. | 5 2 2 1000 |
|
Ulepszone Rojowisko ważek |
Ulepszone rojowisko ważek pozwala rekrutować smocze ważki. | 2 2 1000 |
|
Legowisko bazyliszków |
Legowisko bazyliszków pozwala rekrutować bazyliszki. | 5 10 2000 |
|
Ulepszone Legowisko bazyliszków |
Ulepszone legowisko bazyliszków pozwala rekrutować bazyliszki większe. | 5 5 2000 |
|
Zagroda gorgon |
Zagroda gorgon pozwala rekrutować gorgony. | 10 10 5 5 2500 |
|
Ulepszona Zagroda gorgon |
Ulepszona zagroda gorgon pozwala rekrutować wielkie gorgony. | 5 5 2000 |
|
Gniazdo wiwern |
Gniazdo wiwern pozwala rekrutować wiwerny. | 15 3500 |
|
Ulepszone Gniazdo wiwern |
Ulepszone gniazdo wiwern pozwala rekrutować wiwerny królewskie. | 10 10 3000 |
|
Staw hydr |
Staw hydr pozwala rekrutować hydry. | 10 10 10 10000 |
|
Ulepszony Staw hydr |
Ulepszony staw hydr pozwala rekrutować hydry chaosu. | 10 10 20 15000 |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Kwatery oficerskie |
Kwatery oficerskie powiększają populację gnolli i gnolli maruderów o 6 tygodniowo. | 1000 | |
Powrót do góry |