
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się namioty medyków. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Stocznia![]() |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 ![]() 2000 ![]() |
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Nekromatron![]() |
Nekromatron powiększa o 10% umiejętność nekromancji u wszystkich twoich nekromantów. | 1000 ![]() |
|
Całun ciemności![]() |
Całun ciemności pokrywa miasto dymem ukrywając je przed innymi graczami. | 1000 ![]() |
|
Szkieletornia![]() |
Szkieletornia pozwala przekształcić dowolne jednostki w szkielety (za wyjątkiem smoków i hydr, które są ożywiane jako kościane smoki). | 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Więzienie dusz![]() |
Więzienie dusz zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa o 20% umiejętność nekromancji u wszystkich bohaterów, którzy ją posiadają. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 4![]() |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 ![]() 5 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 5![]() |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 ![]() 5 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Przeklęta świątynia![]() |
Przeklęta świątynia pozwala rekrutować szkielety. | 5 ![]() 5 ![]() 400 ![]() |
|
Ulepszona Przeklęta świątynia![]() |
Ulepszona przeklęta świątynia pozwala rekrutować kościeje. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Cmentarz![]() |
Cmentarz pozwala rekrutować ożywieńców. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszony Cmentarz![]() |
Ulepszony cmentarz pozwala rekrutować zombie. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Grobowiec dusz![]() |
Grobowiec dusz pozwala rekrutować zjawy. | 5 ![]() 5 ![]() 1500 ![]() |
|
Ulepszony Grobowiec dusz![]() |
Ulepszony grobowiec dusz pozwala rekrutować upiory. | 5 ![]() 1500 ![]() |
|
Dworek![]() |
Dworek pozwala rekrutować wampiry. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszony Dworek![]() |
Ulepszony dworek pozwalają rekrutować wampirzych lordów. | 5 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Mauzoleum![]() |
Mauzoleum pozwala rekrutować lisze. | 10 ![]() 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszone Mauzoleum![]() |
Ulepszone mauzoleum pozwala rekrutować arcylisze. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Sale ciemności![]() |
Sale ciemności pozwalają rekrutować czarnych jeźdźców. | 10 ![]() 10 ![]() 6000 ![]() |
|
Ulepszone Sale ciemności![]() |
Ulepszone sale ciemności pozwalają rekrutować upiornych rycerzy. | 5 ![]() 5 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 3000 ![]() |
|
Smocza krypta![]() |
Smocza krypta pozwala rekrutować kościane smoki. | 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 10000 ![]() |
|
Ulepszona Smocza krypta![]() |
Ulepszona smocza krypta pozwala rekrutować upiorne smoki. | 5 ![]() 5 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rozkopane groby![]() |
Rozkopane groby powiększają populację szkieletów i kościejów o 6 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Powrót do góry |