Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 | |
Ratusz |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 | |
Kapitol |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 | |
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 20 5000 |
Cytadela |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 2500 |
|
Zamek |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 10 5000 |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 500 |
Kuźnia |
W kuźni produkuje się wozy z amunicją. |
|
5 1000 |
Targowisko |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 500 |
Magazyn zasobów |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję rtęci. | 5 5000 |
|
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Bractwo ognia |
Bractwo ognia zwiększa moc każdego odwiedzającego je bohatera o +1. | 5 1000 |
|
Chmury siarki |
Chmury siarki zwiększają o +2 moc bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia. | 5 1000 |
|
Wrota wymiarów |
Pozwalają na przenoszenie jednostek do innych miast, w których także znajdują się wrota wymiarów. | 5 5 10000 |
|
Bóstwo ognia |
Obecność Bóstwa ognia zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Dodatkowo każdy następny tydzień będzie tygodniem chochlika. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1 |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 5 2000 |
Gildia magów poziom 2 |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 5 4 4 4 4 1000 |
|
Gildia magów poziom 3 |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 5 6 6 6 6 1000 |
|
Gildia magów poziom 4 |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 5 8 8 8 8 1000 |
|
Gildia magów poziom 5 |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 5 10 10 10 10 1000 |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Urodzisko |
Urodzisko pozwala rekrutować chochliki. | 5 5 300 |
|
Ulepszone Urodzisko |
Ulepszona strażnica pozwala rekrutować chowańce. | 1000 | |
Sale grzechu |
Sale grzechu pozwalają rekrutować gogi. | 5 1000 |
|
Ulepszone Sale grzechu |
Ulepszone sale grzechu pozwalają rekrutować magogi. | 5 1000 |
|
Psiarnia |
Psiarnia pozwala rekrutować piekielne ogary. | 10 1500 |
|
Ulepszona Psiarnia |
Ulepszona psiarnia pozwala rekrutować cerbery. | 5 1500 |
|
Wrota demonów |
Wrota demonów pozwalają rekrutować demony. | 5 5 2000 |
|
Ulepszone Wrota demonów |
Ulepszone wrota demonów pozwalają rekrutować rogate demony. | 5 5 2000 |
|
Przedsionek piekieł |
Przedsionek piekieł pozwala rekrutować czarty. | 3000 | |
Ulepszony Przedsionek piekieł |
Ulepszony przedsionek piekieł pozwala rekrutować czarcich lordów. | 5 5 3000 |
|
Jezioro ognia |
Jezioro ognia pozwala rekrutować ifryty. | 10 3 3 3 4000 |
|
Ulepszone Jezioro ognia |
Ulepszone jezioro ognia pozwala rekrutować ifryty sułtańskie. | 5 5 5 5 3000 |
|
Przeklęty pałac |
Przeklęty pałac pozwala rekrutować diabły. | 10 10 20 15000 |
|
Ulepszony Przeklęty pałac |
Ulepszony przeklęty pałac pozwala rekrutować arcydiabły. |
5 5 20 20000 |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Narodzisko |
Narodzisko powiększa populację chochlików i chowańców o 8 tygodniowo. | 1000 | |
Klatki |
Klatki powiększają populację piekielnych ogarów i cerberów o 3 tygodniowo. | 1000 | |
Powrót do góry |