
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się namioty medyków. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 kryształ. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Magiczny staw![]() |
Magiczny staw dostarcza cotygodniowo losową liczbę bogactw. |
|
2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 2000 ![]() |
Fontanna szczęścia![]() |
Fontanna szczęścia podczas oblężenia zwiększa szczęście bohatera dowodzącego garnizonem o +2. | 10 ![]() 1500 ![]() |
|
Skarbiec![]() |
Skarbiec powiększa zasoby złota, generując dodatkowe 10% złota (od ilości znajdującej się w skarbcu na początku tygodnia). | 5 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Duchowy strażnik![]() |
Obecność Duchowego strażnika zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa szczęście wszystkich bohaterów o +2. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 4![]() |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 ![]() 5 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 5![]() |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 ![]() 5 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Stajnie centaurów![]() |
Stajnie centaurów pozwalają rekrutować centaury. | 10 ![]() 500 ![]() |
|
Ulepszone Stajnie centaurów![]() |
Ulepszone stajnie centaurów pozwalają rekrutować centaury bojowe. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Chata krasnoludów![]() |
Chata krasnoludów pozwala rekrutować krasnoludy. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszona Chata krasnoludów![]() |
Ulepszona chata krasnoludów pozwala rekrutować krasnoludzkich wojowników. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Gospodarstwo![]() |
Gospodarstwo pozwala rekrutować leśne elfy. | 10 ![]() 1500 ![]() |
|
Ulepszone Gospodarstwo![]() |
Ulepszone gospodarstwo pozwala rekrutować wysokie elfy. | 10 ![]() 1500 ![]() |
|
Magiczne źródło![]() |
Magiczne źródło pozwala rekrutować pegazy. | 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszone Magiczne źródło![]() |
Ulepszone Magiczne źródło pozwala rekrutować srebrne pegazy. | 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Zagajnik![]() |
Zagajnik pozwala rekrutować drzewce. | 2500 ![]() |
|
Ulepszony Zagajnik![]() |
Ulepszony zagajnik pozwala rekrutować enty. | 1500 ![]() |
|
Polana jednorożców![]() |
Polana jednorożców pozwala rekrutować jednorożce. | 5 ![]() 5 ![]() 10 ![]() 4000 ![]() |
|
Ulepszona Polana jednorożców![]() |
Ulepszona polana jednorożców pozwala rekrutować jednorożce bitewne. | 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Smocze urwiska![]() |
Smocze urwiska pozwalają rekrutować zielone smoki. | 30 ![]() 20 ![]() 10000 ![]() |
|
Ulepszone Smocze urwiska![]() |
Ulepszone smocze urwiska pozwalają rekrutować złote smoki. | 30 ![]() 20 ![]() 20000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia górnicza![]() ![]() |
Gildia górnicza powiększa populację krasnoludów i krasnoludzkich wojowników o 4 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Zagajnik![]() ![]() |
Zagajnik powiększa populację drzewców i entów o 2 tygodniowo. |
2000 ![]() |
|
Powrót do góry |