Ostatnio na naszym forum

  • Problemy z kampaniami
    Autor: Mone Macarone, napisano 3 listopada 2024 Przejdź
  • Kampania in the wake of gods?
    Autor: rekreator12e, napisano 21 października 2024 Przejdź
  • Rozdzielczość jak ustawić
    Autor: Lachamczun, napisano 20 października 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Predicament
    Autor: NN, dodano Zobacz
  • Central Valley
    Autor: NN, dodano Zobacz
  • Imperium w popiołach
    Autor: Kazmirz1993, dodano Zobacz

Budynki Bastionu

Ratusz

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Rada osady

Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie.
  • Brak
Brak
Rada miasta

Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. 2500
Ratusz

Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. 5000
Kapitol

Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. 10000
Powrót do góry

Fortyfikacje

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Fort

Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami.
  • Brak
20
20
5000
Cytadela

Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. 5
2500
Zamek

Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. 10
10
5000
Powrót do góry

Infrastruktura

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Karczma

Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm).
  • Brak
5
500
Kuźnia

W kuźni produkuje się namioty medyków.
  • Brak
    5
    1000
    Targowisko

    Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
    • Brak
      5
      500
      Magazyn zasobów

      Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 kryształ. 5
      5000
      Powrót do góry

      Specjalne

      Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
      Magiczny staw

      Magiczny staw dostarcza cotygodniowo losową liczbę bogactw.
      • Brak
      2
      2
      2
      2
      2
      2
      2000
      Fontanna szczęścia

      Fontanna szczęścia podczas oblężenia zwiększa szczęście bohatera dowodzącego garnizonem o +2. 10
      1500
      Skarbiec

      Skarbiec powiększa zasoby złota, generując dodatkowe 10% złota (od ilości znajdującej się w skarbcu na początku tygodnia). 5
      10
      5000
      Duchowy strażnik

      Obecność Duchowego strażnika zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa szczęście wszystkich bohaterów o +2.
      • Artefakt Graal
        Brak
        Powrót do góry

        Gildia magów

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Gildia magów poziom 1

        Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć.
        Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego.
        • Brak
        5
        5
        2000
        Gildia magów poziom 2

        Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. 5
        5
        4
        4
        4
        4
        1000
        Gildia magów poziom 3

        Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. 5
        5
        6
        6
        6
        6
        1000
        Gildia magów poziom 4

        Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. 5
        5
        8
        8
        8
        8
        1000
        Gildia magów poziom 5

        Dodaje 1 czar z poziomu piątego. 5
        5
        10
        10
        10
        10
        1000
        Powrót do góry

        Siedliska jednostek

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Stajnie centaurów

        Stajnie centaurów pozwalają rekrutować centaury. 10
        500
        Ulepszone Stajnie centaurów

        Ulepszone stajnie centaurów pozwalają rekrutować centaury bojowe. 5
        1000
        Chata krasnoludów

        Chata krasnoludów pozwala rekrutować krasnoludy. 5
        1000
        Ulepszona Chata krasnoludów

        Ulepszona chata krasnoludów pozwala rekrutować krasnoludzkich wojowników. 5
        1000
        Gospodarstwo

        Gospodarstwo pozwala rekrutować leśne elfy. 10
        1500
        Ulepszone Gospodarstwo

        Ulepszone gospodarstwo pozwala rekrutować wysokie elfy. 10
        1500
        Magiczne źródło

        Magiczne źródło pozwala rekrutować pegazy. 10
        2000
        Ulepszone Magiczne źródło

        Ulepszone Magiczne źródło pozwala rekrutować srebrne pegazy. 5
        2000
        Zagajnik

        Zagajnik pozwala rekrutować drzewce. 2500
        Ulepszony Zagajnik

        Ulepszony zagajnik pozwala rekrutować enty. 1500
        Polana jednorożców

        Polana jednorożców pozwala rekrutować jednorożce. 5
        5
        10
        4000
        Ulepszona Polana jednorożców

        Ulepszona polana jednorożców pozwala rekrutować jednorożce bitewne. 5
        3000
        Smocze urwiska

        Smocze urwiska pozwalają rekrutować zielone smoki. 30
        20
        10000
        Ulepszone Smocze urwiska

        Ulepszone smocze urwiska pozwalają rekrutować złote smoki. 30
        20
        20000
        Powrót do góry

        Zwiększające przyrost

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Gildia górnicza


        Gildia górnicza powiększa populację krasnoludów i krasnoludzkich wojowników o 4 tygodniowo. 1000
        Zagajnik


        Zagajnik powiększa populację drzewców i entów o 2 tygodniowo. 2000
        Powrót do góry