Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 | |
Ratusz |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 | |
Kapitol |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 | |
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 20 5000 |
Cytadela |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 2500 |
|
Zamek |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 10 5000 |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 500 |
Kuźnia |
W kuźni produkuje się balisty. |
|
5 1000 |
Targowisko |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 500 |
Magazyn zasobów |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję siarki. | 5 5000 |
|
Sprzedawca artefaktów |
Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. | 10000 | |
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Wir magii |
Wir magii raz na tydzień podwoi liczbę punktów magii każdego bohatera, który odwiedzi miasto. | 1000 | |
Portal przyzywania |
Z pomocą portalu przyzywania można rekrutować stworzenia z odległych zabudowań. Jeżeli gracz posiada więcej niż jedno siedlisko, wtedy typ stworzenia dostępnego w portalu zostaje wylosowany pierwszego dnia każdego tygodnia. |
|
5 2500 |
Akademia wojny |
Akademia wojny trenuje każdego odwiedzającego miasto bohatera przekazując mu 1000 punktów doświadczenia. |
|
5 5 1000 |
Strażnik ziemi |
Obecność Strażnika ziemi zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia moc bohatera dowodzącego garnizonem o 12. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1 |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 5 2000 |
Gildia magów poziom 2 |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 5 4 4 4 4 1000 |
|
Gildia magów poziom 3 |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 5 6 6 6 6 1000 |
|
Gildia magów poziom 4 |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 5 8 8 8 8 1000 |
|
Gildia magów poziom 5 |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 5 10 10 10 10 1000 |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Czarci krąg |
Czarci krąg pozwala rekrutować troglodytów. | 10 400 |
|
Ulepszony Czarci krąg |
Ulepszony czarci krąg pozwala rekrutować piekielnych troglodytów. | 5 1000 |
|
Harpie gniazda |
Harpie gniazda pozwalają rekrutować harpie. | 1000 | |
Ulepszone Harpie gniazda |
Ulepszone harpie gniazda pozwalają rekrutować harpie wiedźmy. | 2 2 1000 |
|
Kolumna oczu |
Kolumna oczu pozwala rekrutować złe oczy. | 1 1 1 1 1 1 1000 |
|
Ulepszona Kolumna oczu |
Ulepszona kolumna oczu pozwala rekrutować obserwatorów. | 1 1 1 1 1 1 1000 |
|
Kaplica zastygłego słowa |
Kaplica zastygłego słowa pozwala rekrutować meduzy. | 5 10 2000 |
|
Ulepszona Kaplica zastygłego słowa |
Ulepszona kaplica zastygłego słowa pozwala rekrutować meduzy królewskie. | 5 1500 |
|
Labirynt |
Labirynt pozwala rekrutować minotaury. | 10 10 4000 |
|
Ulepszony Labirynt |
Ulepszony labirynt pozwala rekrutować minotaury królewskie. | 5 5 3000 |
|
Legowisko mantykor |
Legowisko mantykor pozwala rekrutować mantykory. | 5 5 5 5 3000 |
|
Legowisko chimer |
Legowisko chimer pozwala rekrutować chimery. | 5 5 5 5 3000 |
|
Smocza jaskinia |
Smocza jaskinia pozwala rekrutować czerwone smoki. | 15 15 20 15000 |
|
Ulepszona Smocza jaskinia |
Ulepszona smocza jaskinia pozwala rekrutować czarne smoki. |
15 15 20 15000 |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Czarci krąg |
Czarci krąg powiększają populację troglodytów i piekielnych troglodytów o 6 tygodniowo. | 1000 | |
Powrót do góry |