
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się balisty. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję siarki. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Sprzedawca artefaktów![]() |
Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Wir magii![]() |
Wir magii raz na tydzień podwoi liczbę punktów magii każdego bohatera, który odwiedzi miasto. | 1000 ![]() |
|
Portal przyzywania![]() |
Z pomocą portalu przyzywania można rekrutować stworzenia z odległych zabudowań. Jeżeli gracz posiada więcej niż jedno siedlisko, wtedy typ stworzenia dostępnego w portalu zostaje wylosowany pierwszego dnia każdego tygodnia. |
|
5 ![]() 2500 ![]() |
Akademia wojny![]() |
Akademia wojny trenuje każdego odwiedzającego miasto bohatera przekazując mu 1000 punktów doświadczenia. |
|
5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
Strażnik ziemi![]() |
Obecność Strażnika ziemi zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia moc bohatera dowodzącego garnizonem o 12. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 4![]() |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 ![]() 5 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 5![]() |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 ![]() 5 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Czarci krąg![]() |
Czarci krąg pozwala rekrutować troglodytów. | 10 ![]() 400 ![]() |
|
Ulepszony Czarci krąg![]() |
Ulepszony czarci krąg pozwala rekrutować piekielnych troglodytów. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Harpie gniazda![]() |
Harpie gniazda pozwalają rekrutować harpie. | 1000 ![]() |
|
Ulepszone Harpie gniazda![]() |
Ulepszone harpie gniazda pozwalają rekrutować harpie wiedźmy. | 2 ![]() 2 ![]() 1000 ![]() |
|
Kolumna oczu![]() |
Kolumna oczu pozwala rekrutować złe oczy. | 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszona Kolumna oczu![]() |
Ulepszona kolumna oczu pozwala rekrutować obserwatorów. | 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1 ![]() 1000 ![]() |
|
Kaplica zastygłego słowa![]() |
Kaplica zastygłego słowa pozwala rekrutować meduzy. | 5 ![]() 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszona Kaplica zastygłego słowa![]() |
Ulepszona kaplica zastygłego słowa pozwala rekrutować meduzy królewskie. | 5 ![]() 1500 ![]() |
|
Labirynt![]() |
Labirynt pozwala rekrutować minotaury. | 10 ![]() 10 ![]() 4000 ![]() |
|
Ulepszony Labirynt![]() |
Ulepszony labirynt pozwala rekrutować minotaury królewskie. | 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Legowisko mantykor![]() |
Legowisko mantykor pozwala rekrutować mantykory. | 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Legowisko chimer![]() |
Legowisko chimer pozwala rekrutować chimery. | 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Smocza jaskinia![]() |
Smocza jaskinia pozwala rekrutować czerwone smoki. | 15 ![]() 15 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Ulepszona Smocza jaskinia![]() |
Ulepszona smocza jaskinia pozwala rekrutować czarne smoki. |
15 ![]() 15 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Czarci krąg![]() |
Czarci krąg powiększają populację troglodytów i piekielnych troglodytów o 6 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Powrót do góry |