
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się wozy z amunicją. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Gildia najemników![]() |
Gildia najemników pozwala na wymianę jednostek na zasoby. | 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Sale Walhalli![]() |
Sale walhalli zwiększają o +1 zdolność ataku każdego bohatera, który odwiedzi miasto. | 1000 ![]() |
|
Podziemny tunel![]() |
Podziemny tunel pozwala na ucieczkę garnizonu z oblężonego miasta. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Duży warsztat![]() |
Duży warsztat pozwala produkować balisty. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Pomnik wodza![]() |
Pomnik wodza zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia zdolność ataku bohatera dowodzącego garnizonem o 20. |
|
Brak |
Powrót do góry |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Koszary goblinów![]() |
Koszary goblinów pozwalają rekrutować gobliny. | 5 ![]() 5 ![]() 200 ![]() |
|
Ulepszone Koszary goblinów![]() |
Ulepszone koszary goblinów pozwalaj ją rekrutować hobgobliny. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Wilczy wybieg![]() |
Wilczy wybieg pozwala rekrutować wilczych jeźdźców. | 10 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszony Wilczy wybieg![]() |
Ulepszony wilczy wybieg pozwala rekrutować wilczych rycerzy. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Wieża orków![]() |
Wieża orków pozwala rekrutować orków. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszona Wieża orków![]() |
Ulepszona wieża orków pozwala rekrutować uruków. | 2 ![]() 2 ![]() 1000 ![]() |
|
Fort ogrów![]() |
Fort ogrów pozwala rekrutować ogry. | 20 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszony Fort ogrów![]() |
Ulepszony fort ogrów pozwala rekrutować ogrzych szamanów. | 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Gniazdo na urwisku![]() |
Gniazdo na urwisku pozwala rekrutować roki. | 10 ![]() 2500 ![]() |
|
Ulepszone Gniazdo na urwisku![]() |
Ulepszone gniazdo na urwisku pozwala rekrutować ptaki gromu. | 5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Grota cyklopów![]() |
Grota cyklopów pozwala rekrutować cyklopy. | 20 ![]() 20 ![]() 3500 ![]() |
|
Ulepszona Grota cyklopów![]() |
Ulepszona grota cyklopów pozwala rekrutować cyklopy królewskie. | 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Siedlisko behemotów![]() |
Siedlisko behemotów pozwala rekrutować behemoty. | 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10000 ![]() |
|
Ulepszone Siedlisko behemotów![]() |
Ulepszone siedlisko behemotów pozwala rekrutować starożytne behemoty. | 10 ![]() 10 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Powrót do góry |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Chata![]() ![]() |
Chata powiększa populację goblinów i hobgoblinów o 8 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Powrót do góry |