Ostatnio na naszym forum

  • A wy jakie macie swoje kolekcje ze świata Might and...
    Autor: soulkings, napisano 21 kwietnia 2024 Przejdź
  • Ciekawe grafiki i rendery z Heroes
    Autor: Saruman, napisano 6 kwietnia 2024 Przejdź
  • Patch 3.3 autorstwa Hellburna - pytanie
    Autor: seenernie, napisano 20 marca 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wilcza Rapsodia
    Autor: Veracruz, dodano Zobacz
  • Wilcza Rapsodia (Sojusz)
    Autor: Veracruz, dodano Zobacz
  • Battlejuice 2 Delirium furens
    Autor: 32167, dodano Zobacz

Tereny specjalne

Magiczna Ziemia Wszystkie czary rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przeklęta Ziemia Na tej ziemi można rzucać tylko zaklęcia 1. poziomu. Wszelkie premie oraz kary do morale i szczęścia nie działają. Rodzimy teren nie zwiększa szybkości jednostek.
Magiczne Chmury Wszystkie zaklęcia magii powietrza rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Ogniste Pola Wszystkie zaklęcia magii ognia rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Gołoborze Wszystkie zaklęcia magii ziemi rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przejrzysty Staw Wszystkie zaklęcia magii wody rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Święta Ziemia Stworzenia z dobrych frakcji zyskują 1 punkt morale, a złe tracą go.
Diabelska Mgła Stworzenia ze złych frakcji zyskują 1 punkt morale, a dobre tracą go.
Łąka Koniczyny Wszystkie jednostki z neutralnych frakcji zyskują 2 punkty szczęścia.
Sprzyjające Wiatry Zmniejsza koszt ruchu o 34%.