Ostatnio na naszym forum

  • Problemy z kampaniami
    Autor: Mone Macarone, napisano 3 listopada 2024 Przejdź
  • Kampania in the wake of gods?
    Autor: rekreator12e, napisano 21 października 2024 Przejdź
  • Rozdzielczość jak ustawić
    Autor: Lachamczun, napisano 20 października 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Predicament
    Autor: NN, dodano Zobacz
  • Central Valley
    Autor: NN, dodano Zobacz
  • Imperium w popiołach
    Autor: Kazmirz1993, dodano Zobacz

Miejsca na lądzie

Obóz Najemników Jednorazowo zwiększa współczynnik ataku bohatera o 1 punkt.
Kamienna Wieża Jednorazowo zwiększa współczynnik obrony bohatera o 1 punkt.
Akademia Wojskowa Za 1000 sztuk złota bohater będzie mógł jednorazowo zwiększyć współczynnik ataku albo obrony o 1 punkt.
Arena Bohater może jednorazowo zwiększyć współczynnik ataku albo obrony o 2 punkty.
Gwiazda Jednorazowo zwiększa współczynnik mocy bohatera o 1 punkt.
Ogród Wiedzy Jednorazowo zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o 1 punkt.
Szkoła Magii Za 1000 sztuk złota, bohater będzie mógł jednorazowo zwiększyć współczynnik mocy albo wiedzy o 1 punkt.
Biblioteka Oświecenia Jednorazowo zwiększa wszystkie cztery współczynniki bohatera o 2 punkty.
Odwiedzający bohater musi mieć poziom 10 (bez Dyplomacji), poziom 8 (podstawowa Dyplomacja), poziom 6 (zaawansowana Dyplomacja), poziom 4 (mistrzowska Dyplomacja).
Kamień Wiedzy Jednorazowo zwiększa doświadczenie odwiedzającego bohatera o 1000 punktów.
Drzewo Wiedzy 34% szans na darmowy awans bohatera o jeden poziom.
33% szans na awans bohatera o jeden poziom za 2000 sztuk złota.
33% szans na awans bohatera o jeden poziom za 10 klejnotów.
Świątynia Zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.
W siódmym dniu tygodnia zwiększa morale o 2 punkty aż do następnej bitwy.
Pobojowisko Zwiększa morale i szczęście o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Dodaje 400 punktów ruchu do końca dnia.
Fontanna Młodości Zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Dodaje 400 punktów ruchu do końca dnia.
Żródło Zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Dodaje 400 punktów ruchu do końca dnia.
Oaza Zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Dodaje 800 punktów ruchu do końca dnia.
Bożek Fortuny W dni parzyste zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.
W dni nieparzyste, z wyłączeniem dnia siódmego, zwiększa szczęście o 1 punkt aż do następnej bitwy.
W siódmym dniu tygodnia zwiększa morale i szczęście o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Fontanna Fortuny Bohater otrzymuje premię lub karę do szczęścia z przedziału od -1 do +3 punktów aż do następnej bitwy.
Łabędzi Staw Zwiększa szczęście o 2 punkty aż do następnej bitwy, lecz bohater traci cały swój ruch.
Zaklęty Krąg Zwiększa szczęście o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Stajnie Zwiększają o 400 punktów ruchu zasięg bohatera każdego dnia aż do końca tygodnia.
Automatycznie (i za darmo) ulepszają kawalerzystów do czempionów.
Latarnia Morska Każda latarnia zwiększa zasięg bohatera na wodzie o 500 punktów.
Stocznia Za 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna można tu zbudować statek.
Chatka Wiedźmy Uczy bohatera losowej zdolności poza dowodzeniem i nekromancją (chyba, że w edytorze ustawiono inaczej).
Uniwersytet Za 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się nowej zdolności (cztery losowe umiejętności do wyboru).
Studnia Raz dziennie przywraca maksymalną liczbę punktów many bohatera.
Magiczne Źródło Raz w tygodniu przywraca podwojoną maksymalną liczbę punktów many bohatera.
Błąd gry sprawia jednak, że można je odwiedzić dwa razy w tygodniu. Wystarczy podejść do niego z dwóch różnych stron.
Kaplica Magicznego Słowa Uczy losowego czaru pierwszego poziomu (księga zaklęć wymagana).
Kaplica Magicznego Symbolu Uczy losowego czaru drugiego poziomu (księga zaklęć wymagana).
Kaplica Magicznej Myśli Uczy losowego czaru trzeciego poziomu (księga zaklęć wymagana).
Kryjówka Złodziei Można się tu dowiedzieć wszystkiego o innych graczach.
Tabliczka Wyświetla tekst. Treść można określić w edytorze map.
Chatka Maga Wizyta w Chatce Maga odsłania obszar wokół wszystkich Oczu Maga, które znajdują się na mapie.
Oko Maga Przy wizycie w Chatce Maga odsłania obszar wokół siebie.
Kartograf Za 1000 sztuk złota odkryje wszystkie lądy na mapie.
Kartograf Za 1000 sztuk złota odkryje całą mapę podziemi.
Obserwatorium Odsłania obszar w promieniu 20 pól od budynku.
Wieża Ognia Odsłania obszar w promieniu 20 pól od budynku.
Całun Ciemności Po wizycie w tym budynku bohater uzupełni mgłę wojny na obszarze przebytych 20 punktów ruchu.
Wejście do podziemi Przejście łączące mapę podziemi z mapą powierzchni.
Tartak Generuje 2 sągi drewna dziennie.
Złoże Rudy Generuje 2 rudy kamienia dziennie.
Staw z Klejnotami Generuje 1 klejnot dziennie.
Kryształowa Grota Generuje 1 kryształ dziennie.
Laboratorium Generuje 1 uncję rtęci dziennie.
Odkrywka Siarki Generuje 1 uncję siarki dziennie.
Kopalnia Złota Generuje 1000 sztuk złota dziennie.
Opuszczona Kopalnia Po pozbyciu się hordy troglodytów, kopalnia ta będzie generować codziennie 1 sztukę losowego surowca (wykluczając drewno).
Wiatrak Raz w tygodniu dostarcza odwiedzającemu graczowi 3 do 6 sztuk losowego surowca (poza drewnem i złotem).
Młyn Wodny W pierwszym tygodniu dostarcza odwiedzającemu graczowi 500 sztuk złota.
Co tydzień dostarcza odwiedzającemu graczowi 1000 sztuk złota.
Mistyczny Ogród Co tydzień dostarcza odwiedzającemu graczowi 500 sztuk złota albo 5 klejnotów. Szanse wynoszą po 50%.
Stara Szopa Jednorazowo dostarcza odwiedzającemu graczowi 1 do 4 sztuk losowego surowca (poza złotem).
Wóz 10% szans na brak artefaktu lub surowca.
40% szans na znalezienie losowego skarbu lub pomniejszego artefaktu. Jeżeli sakwa bohatera jest pełna, nic nie otrzymujemy.
50% szans na znalezienie 2 do 5 sztuk losowego surowca (poza złotem).
Zwłoki 80% szans na brak artefaktu.
20% szans na znalezienie losowego skarbu, pomniejszego lub potężnego artefaktu.
Grób Wojownika Splądrowanie skutkuje zdobyciem jednego losowego artefaktu oraz zmniejszeniem morale o 3 punkty. Kara do morale obowiązuje nawet wtedy, gdy Grób został już wcześniej splądrowany przez innego gracza.
30% szans na znalezienie skarbu.
50% szans na znalezienie pomniejszego artefaktu.
15% szans na znalezienie potężnego artefaktu.
5% szans na znalezienie reliktu.
Obelisk Odwiedź wszystkie obeliski, aby uzyskać mapę z zaznaczonym położeniem Graala.
Fort na Wzgórzu Pozwala na ulepszenie jednostek:
1 poziomu za darmo.
2 poziomu za 25% ceny.
3 poziomu za 50% ceny.
4 poziomu za 75% ceny.
5, 6, 7 poziomu za 100% ceny.
Ołtarz Ofiarny Bohaterowie Zamku, Bastionu i Fortecy mogą poświęcić wybrane artefakty dla doświadczenia.
Bohaterowie Inferno, Nekropolis i Lochu mogą poświęcić wybrane jednostki dla doświadczenia.
Bohaterowie Twierdzy, Cytadeli i Wrót żywiołów mogą poświęcić wybrane artefakty oraz jednostki dla doświadczenia.
Gildia Najemników Pozwala na wymianę jednostek na surowce. Szczegóły działania zostały opisane na końcu tego artykułu.
Faktoria Handlowa Można tu wymieniać zasoby. Faktoria Handlowe oferują takie same ceny jak w przypadku posiadania 5 targowisk.
Czarny Rynek Można tu kupić 7 losowych artefaktów. Czarny Rynek oferuje takie same ceny jak w przypadku posiadania 5 targowisk.
Sanktuarium Bohater odwiedzający staje się nietykalny aż do opuszczenia tego miejsca.
Karczma Można tu wynająć losowego bohatera oraz posłuchać pogłosek.
Więzienie Można tu uwolnić bohatera, który automatycznie się przyłączy. Jeżeli gracz posiada 8 herosów, więzienie pozostaje nietknięte.
Skrytka Chochlików 30% szans na walkę ze 100 chochlikami o 1000 sztuk złota i 2 uncje rtęci.

30% szans na walkę ze 150 chochlikami o 1500 sztuk złota i 3 uncje rtęci..

30% szans na walkę ze 200 chochlikami o 2000 sztuk złota i 4 uncje rtęci..

10% szans na walkę ze 300 chochlikami o 5000 sztuk złota i 6 uncji rtęci..
Skarbiec Krasnoludów 30% na walkę z 50 krasnoludami o 2500 sztuk złota i 2 kryształy.

30% szans na walkę z 75 krasnoludami o 4000 sztuk złota i 3 kryształy.

30% szans na walkę ze 100 krasnoludami o 5000 sztuk złota i 5 kryształów.

10% szans na walkę ze 150 krasnoludami o 7500 sztuk złota i 10 kryształów.
Konserwatorium Gryfów 30% szans na walkę z 50 gryfami o 1 anioła.

30% szans na walkę z 100 gryfami o 2 aniołów.

30% szans na walkę z 150 gryfami o 3 aniołów.

10% szans na walkę z 200 gryfami o 4 aniołów.
Rojowisko Ważek 30% szans na walkę z 30 smoczymi ważkami o 4 wiwerny.

30% szans na walkę z 45 smoczymi ważkami o 6 wiwern.

30% szans na walkę z 60 smoczymi ważkami o 8 wiwern.

10% szans na walkę z 90 smoczymi ważkami o 12 wiwern.
Siedlisko Meduz 30% szans na walkę z 20 meduzami o 2000 sztuk złota i 5 uncji siarki.

30% szans na walkę z 30 meduzami o 3000 sztuk złota i 6 uncji siarki.

30% szans na walkę z 40 meduzami o 4000 sztuk złota i 8 uncji siarki.

10% szans na walkę z 50 meduzami o 5000 sztuk złota i 10 uncji siarki.
Kryjówka Cyklopów 30% szans na walkę z 20 cyklopami o 4 sztuki każdego z surowców (poza złotem).

30% szans na walkę z 30 cyklopami o 6 sztuk każdego z surowców (poza złotem).

30% szans na walkę z 40 cyklopami o 8 sztuk każdego z surowców (poza złotem).

10% szans na walkę z 50 cyklopami o 10 sztuk każdego z surowców (poza złotem).
Gniazdo Nag 30% szans na walkę z 10 nagami o 4000 sztuk złota i 8 klejnotów.

30% szans na walkę z 15 nagami o 6000 sztuk złota i 12 klejnotów.

30% szans na walkę z 20 nagami o 8000 sztuk złota i 16 klejnotów.

10% szans na walkę z 30 nagami o 12 000 sztuk złota i 14 klejnotów.
Smocza Utopia 30% szans na walkę z 8 zielonymi, 5 czerwonymi, 2 złotymi i 1 czarnym smokiem o 20 000 sztuk złota, 1 skarb, 1 pomniejszy artefakt, 1 potężny artefakt oraz 1 relikt.

30% szans na walkę z 8 zielonymi, 6 czerwonymi, 3 złotymi i 2 czarnymi smokami o 30 000 sztuk złota, 1 pomniejszy artefakt, 1 potężny artefakt oraz 1 relikt.

30% szans na walkę z 8 zielonymi, 7 czerwonymi, 4 złotymi i 3 czarnymi smokami o 40 000 sztuk złota, 1 potężny artefakt oraz 3 relikty.

10% szans na walkę z 8 zielonymi, 7 czerwonymi, 6 złotymi i 5 czarnymi smokami o 50 000 sztuk złota oraz 4 relikty.
Krypta 30% szans na walkę z 30 szkieletami i 20 ożywieńcami o 1000 sztuk złota.

30% na walkę z 25 szkieletami, 20 ożywieńcami i 5 zjawami o 2000 sztuk złota.

30% na walkę z 20 szkieletami, 20 ożywieńcami, 10 zjawami i 5 wampirami o 2500 sztuk złota i pomniejszy artefakt.

10% na walkę z 20 szkieletami, 20 ożywieńcami, 10 zjawami i 10 wampirami o 5000 sztuk złota i pomniejszy artefakt.

Odwiedzenie Krypty po zabiciu strażników skutkuje karą -1 punku do morale aż do następnej bitwy.
Piramida Stocz walkę z 40 złotymi golemami i 20 diamentowymi golemami, a w nagrodę nauczysz się losowego czaru 5 poziomu.

Jeżeli bohater nie posiada zdolności Mądrość, czar przepada.

Odwiedzenie Piramidy po zabiciu strażników skutkuje karą -2 punktów do szczęścia aż do następnej bitwy.
Monolit Przejścia Przenosi do drugiego lub innego (jeśli jest ich więcej) monolitu.
Monolit Wejścia/Wyjścia Monolit Wejścia przenosi do Monolitów Wyjścia.
Monolit Przejścia Przenosi do drugiego lub innego (jeśli jest ich więcej) monolitu.
Monolit Wejścia/Wyjścia Monolit Wejścia przenosi do Monolitów Wyjścia.
Garnizon Można zostawić tu armię, by broniła przejścia.
Garnizon Odporny na Magię Podczas walki w tym garnizonie nie można rzucić żadnego zaklęcia.
Namiot Klucznika Uprawnia do przejścia przez bramę o tym samym kolorze.
Strażnik Granicy Strażnik Granicy czeka na kogoś, kto ma zezwolenie na przejście. Strażnik znika po aktywowaniu.
Brama Graniczna Brama Graniczna w przeciwieństwie do Strażnika Granicy nie znika :-).
Strażnik Misji Aby przejść, należy wykonać określone zadanie. Treść, warunki zadania oraz nagrody można określić w edytorze map.

Chata Proroka Można tu dostać zadanie do wypełnienia. Treść, warunki zadania oraz nagrody można określić w edytorze map.
Jarmark czasu Obiekt ten pojawia się na mapie Zima Tytanów, lecz nie posiada żadnej funkcji.