Ostatnio na naszym forum

  • Problem z instalacją wtyczki Sod_Sp
    Autor: Majkel4, napisano 12 marca 2025 Przejdź
  • VCMI 1.6.5 vs HD Mod
    Autor: RR1982, napisano 13 lutego 2025 Przejdź
  • Heroes 3 HD
    Autor: Avatar, napisano 13 lutego 2025 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Pelagic quandry
    Autor: lynxr, dodano Zobacz
  • A journey to the Unknown (v 2.0)
    Autor: @Dichterwald91, dodano Zobacz
  • Zemsta Umarlaka
    Autor: FRogalskyy, dodano Zobacz

Czy zbliża się następca WoGa?

, autor: Dagon

Pytanie może się wydawać retoryczne, ale tak nie jest. Już od kilku miesięcy trwają prace nad kolejnym nieoficjalnym dodatkiem do legendarnej, trzeciej części Heroesów. Projekt ów nosi nazwę "Horn of the Abyss" (HotA)
Jego wyjątkowość polega na tym, iż widać cień nadziei na jego publikację. Prace trwają nieprzerwanie, a grupa rosyjskich fanów serii HoMM, która zajmuje się projektem prezentuje sobą naprawdę zaawansowany poziom. Screeny przez nich opublikowane dosłownie zapierają dech w piersiach.
W założeniach, nowy dodatek ma zawierać wiele usprawnień, zarówno w stosunku do standardowej wersji Heroesów jak i do najlepszego jak do tej pory moda jakim jest WoG.
- kilkadziesiąt nowych jednostek.
- 3 dodatkowe frakcje (Cove, Kronwerk, Cathedral)
- ponad 100 artefaktów (w tym 8 rodzajów magicznych mikstur)
- alternatywne jednostki znane z H4]
- zachowane najciekawsze WoGifikacje
- wiele elementów mapy przygody
- a wszystko to w nowych, wspaniale prezentujących się grafikach
Całość dodatku będzie podzielona na trzy fragmenty. Każdy ma zawierać po jednej z nowych frakcji i dalszy rozwój kampanii, która rozpocznie się w części pierwszej. Ponadto pierwszy fragment zawierać ma wszystkie innowacje, jednostki neutralne i artefakty. Planowany termin wydania to początek roku 2009].
Pozostaje nam czekać i trzymać kciuki za ten projekt - myślę, że jest tego wart.
Zapraszam do dyskusji na ten temat na naszym forum. Ponadto dzięki uprzejmości Neverwintera, możemy też zasięgnąć informacji z pierwszej ręki na forum Heroes Community w języku angielskim. Jednak wszystkich was, którzy znają cyrylicę zapraszam na oficjalne forum zespołu.

Szczerze? - to mój lewiatan lepszy, choć tylko sklejony z innych jednostek.:P
Ale ogólnie najlepszy projekt, znacznie lepszy niż Bastion czy Grove.
Jak złamali kod źródłowy?! To niemożliwe! Jakich oni tam muszą mieć programistów?!
Edytowano 1 raz, ostatnio 4 sierpnia 2008.
Jakich programistów?? Ten zespół to kilku grafików i ludzi od skryptów:
\"Team members:
1. Docent Picolan - artist, 3d model maker, the concept author
2. Alex-ander - artist, 3d model maker
3. hippocamus - ERM-scripter
4. Agar6 - artist
5. Pokrik1 - artist
6. Diakon - ERM-scripter
7. Arseny - mapmaker
8. Morn - artist
9. Darkmoon – translator\" - Widzicie tu jakiś programistów? Bo ja nie.
Jeżeli uznamy ERM za język programowania...
...którym w rzeczywistości jest.
A tak fajnie się gdakało o grażdżance...

Niemniej, byle do lutego! Oby Rożek z Otchłani wyszedł do tego czasu!
Mam tylko nadzieję, że te nowe frakcje nie zastąpią już istniejących :/

Poza tym trzymam kciuki i mam nadzieję, że HotA będzie od WoGa lepszy (mi osobiście WoG się nie bardzo podoba)
Trang - erm jest językiem skryptowym, któremu daleko do C++, to już jest hardcode.
W H4 w ogóle nie ma ulepszeń.
A grafiki jakieś bezpłciowe.
Avatar użytkownika MiB MiB
Mahadevo... czytajcie treść newsa przed skomentowaniem go - już daaaawno poprawiłem ten niefortunny zwrot o \"ulepszeniach rodem z H4\" na coś dużo mniej spornego.


Pozdrawiam
Zaloguj się aby skomentować nowinę!