Ostatnio na naszym forum

  • czary rzucane przez wielkie dżiny
    Autor: ToWeRH3, napisano 2 lutego 2019 Przejdź
  • HoMM3 damage symulator/kalkulator
    Autor: promm, napisano 21 stycznia 2019 Przejdź
  • HoTa i 3.3 osobne pytania
    Autor: Hellburn, napisano 16 stycznia 2019 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Batory pod Pskowem
    Autor: Mlody, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz
  • Nowa wojna światów (by lbyczy)
    Autor: Ibyczy, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz
  • 007 Tycek
    Autor: Paweł Bulacz, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz

2009-02

Nowa wersja VCMI

, autor: MiB

Niedawno pojawiła się nowa wersja VCMI, czyli projektu mającego na celu stworzenie nowego silnika obsługi Heroes 3. To wydanie przynosi szereg zmian, takich jak:
- wsparcie dla nowych rozdzielczości ekranu (popularna 1024x768 oraz panoramiczna 1024x600)
- obsługa opcji "czekaj" podczas walki
- pierwsze komputerowe AI (potrafi atakować podczas walki!)
- nowe zaklęcia (m.in.: przyspieszenie, spowolnienie, błogosławieństwo, tarcza)
- całkiem nowy algorytm obliczania optymalnej ścieżki
- i wiele, wiele innych!

Dodatkowo twórcy skupieni wokół projektu ogłosili bardzo ważną informację...