Ostatnio na naszym forum

  • Czcionka polska w HD modzie
    Autor: Mefiso21, napisano 7 grudnia 2018 Przejdź
  • HEROES HD MOD - GRAFIKI
    Autor: cremis, napisano 5 grudnia 2018 Przejdź
  • Problemy z kampaniami
    Autor: koli, napisano 28 listopada 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Invasion of the Vampires
    Autor: Maniek Miszczu, dodano 28 listopada 2018 Zobacz
  • Lekcja Oszczędności
    Autor: DODO, dodano 26 listopada 2018 Zobacz
  • Bagienna wojna(sojusz)
    Autor: Broghild , dodano 22 listopada 2018 Zobacz

Szablony

Balance 2.1

Znany od lat szablon Balance dostosowany do warunków HotA. Mapa jest dość uboga w surowce, nie występują też na niej najsilniejsze artefakty i smocze utopie. We wszystkich strefach zawierających zamki możliwe jest wylosowanie dowolnej frakcji. Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie), jak również silnie ograniczone banki z armią i siedliska stworzeń w strefach startowych.

Autor: hrabo

Dodatkowe reguły:
• Galthran i Adrienne zastępują odpowiednio Ranloo i Tivę
• Rozmiar mapy: M+-U, L+-U, XL-U

Pobierz
Firewalk 1.6

Opis autora: Szablon cechuje się bardzo wysokim tempem ponieważ zaczynamy w bardzo bogatych strefach(ta czerwona i niebieska na obrazku), a do podbicia czekają na graczy 3 jeszcze najbogatsze strefy(te zółte), oraz 2 strefy szare potocznie nazywane strefami złota, ponieważ leży w nich bardzo dużo złota. Dodatkowo orginalną cechą jest start z 3 takimi samymi miastami(jak przy wyborze miasta), 2 są z fortami, jedno jest bez fortu.

Ze względu na walkę głównie wojskiem z miasta zakazany jest red rush.

W strefie początkowej znajdziecie 2 siedliska szóstego poziomu, oraz jedno siedlisko siódmego poziomu. Obowiązuje zakaz brania większej ilości siedlisk tych poziomów, nawet jeśli na mapie w strefie startowej pojawi się ich więcej.

Niestety generator map ma błąd i jeśli jakieś miasto ma siedlisko, które może na mapie pojawić się w dwóch formach graficznych, to nakłada ograniczenie na formę graficzną siedliska(czyli zamiast pojawianie się max 2 siedlisk szóstego poziomu, mogą się pojawić max 2 siedliska szóstego poziomu z jedną grafiką i kolejnych max 2 siedliska szóstego poziomu z drugą grafiką).

Problem pojawiających się dodatkowych grafik siedlisk dotyczy miast:

  • Rampart (jednorożce),
  • Cove (niksy i węże),
  • Conflux (antymagii i feniksy),
  • możliwe, że inne...

Te miasta mają przewagę w znalezieniu dwella, bo jeśli wygeneruje im więcej to mogą wybrać jakie dwelle wezmą. Odbywa się to kosztem jakiegoś skarbu, który mógłby w to miejsce się pojawić.

Ponadto strefa startowa zawiera sporo puszek, a każda puszka zawiera doświadczenie! Nie uda się znaleźć reliktów w strefie startowej. Na strefie startowej są dwa niebronione teleporty, przemieszczający nas w inny obszar naszej strefy startowej(pomaga eksploracji dużych stref startowych).

Wyjścia z stref startowych prowadzą do:

  1. strefy golda (mały guard, teren ziemia, zawsze 1 miasto Conflux, zazwyczaj warto zrobić dla golda)
  2. dużej pustyni (guard 45k, teren pustynia, zawsze 2 miasta, zawiera same kluczowe artefakty, puszki z all magią danego żywiołu oraz z doświadczeniem)
  3. strefy banków (guard 45k, teren inferno, zawsze 3 miasta, kartograf, zawiera dużo banków z jednostkami, jednak istnieje limit na dany typ banku, max 4 banki dla konserwatoriów, golemiarni, feniksów, oraz max 6 banków dla wolf picketów i hive'ów.

Dodatkowo na mapie jest jeszcze jedna nieopisana dotąd strefa bogactw, do której można dojść przez strefę golda. Jest to strefa zawierająca, aż do 7 utopii! Każda z utopii jest jednak mocno strzeżona guard ~45k, a na strefie poza topkami nie ma nic.

Gra się ten szablon na najszybszych drogach, symultaniczne tury dla zaawansowanych graczy 116, dla amatorów 121. Gra się na 130%.

  • Włączone: red orb, recanter, Galthran
  • Wyłączone: buty szybkości.

Wersja mirrora zakłada grę 1vs1 (red vs blue) lub 2vs2 (red+green vs blue+tan).

Teleporty łączace dwie strony lustra znajdują się na:

  1. dużej pustyni -> przejścia na drugą stronę lustra do strefy banków
  2. strefy inferno -> przejście na drugą stronę lustra do dużej pustyni

Zablokowani bohaterowie tak jak na innych mirrorach (mt_Jebus)

Autor: Ignus

Pobierz
PC2 HotA

Znany od lat szablon Puchar Ciemności 2 dostosowany do warunków HotA. Zablokowane banki z armią, siedliska stworzeń i obeliski. Cały teren mapy oprócz strefy finałowej (pustynia) to goła ziemia. Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie). Zablokowane dyplomacja i sokoli wzrok. Zablokowane skrzydła anioła, artefakty związane z dyplomacją i sokolim wzrokiem.

Dostępne są dwie wersje szablonu:
• Klasyczna: zablokowane Nekropolis jako startowe miasto i wszyscy bohaterowie z tego miasta. Zablokowane artefakty związana z nekromancją. W neutralnej strefie (osobnej dla każdego gracza) zawsze jest Forteca bez fortu. Wszystkie pozostałe neutralne miasta to Nekropolis.
• Nowa, bez blokad na Nekropolis i ze wszystkimi frakcjami dostępnymi w roli neutralnych miast.

Autor: hrabo

Dodatkowe reguły:
• Adrienne zastępuje Tivę
• Rozmiar mapy: M+-U, L-U

Pobierz
Truss

Szablon z dużą liczbą stref i zamków. Globalnie zablokowane są banki z armią, siedliska stworzeń poziomów 6 i 7, smocze utopie, groby wojownika. Wyjątek stanowią strefy środkowe i dwie strefy narożnikowe, zawierające po jednym banku z armią (sumarycznie dwa rojowiska ważek, dwa posterunki wilczych jeźdźców i dwie groty piratów). Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie). Szablon nastawiony na wojny scoutów i kontrolę mapy.

Autor: hrabo

Dodatkowe reguły:
• Adrienne zastępuje Tivę
• Rozmiar mapy: L-U

Pobierz