Ostatnio na naszym forum

  • Jak to się stało, że zacząłeś grać w tę piękną grę?
    Autor: Thanathos, napisano 16 czerwca 2018 Przejdź
  • HoMM Gold Edition na iOS
    Autor: Avatar, napisano 10 czerwca 2018 Przejdź
  • Drużyna Marzeń
    Autor: AgraelIronfist, napisano 30 maja 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • District - Przejmij piekło
    Autor: Setek, dodano 13 maja 2018 Zobacz
  • Challenge extra
    Autor: GB, dodano 29 kwietnia 2018 Zobacz
  • Inheritance
    Autor: GB, dodano 28 kwietnia 2018 Zobacz

Szablony

Balance 2.0

Znany od lat szablon Balance dostosowany do warunków HotA. Mapa jest dość uboga w surowce, nie występują też na niej najsilniejsze artefakty i smocze utopie. We wszystkich strefach zawierających zamki możliwe jest wylosowanie dowolnej frakcji. Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie), jak również silnie ograniczone banki z armią i siedliska stworzeń w strefach startowych.

Autor: hrabo

Dodatkowe reguły:
• Galthran i Adrienne zastępują odpowiednio Ranloo i Tivę
• Rozmiar mapy: M+-U, L+-U, XL-U

Pobierz
Firewalk 1.5

Firewalk jest modyfikacją najpopularniejszego szablonu Jebus Cross, zmieniając podejście do rozgrywki dzięki rozdzieleniu najważniejszych bogactw. Budowanie armii polega na zdobyciu siedlisk stworzeń i wykorzystaniu trzech startowych. Bogactwa zostały podzielone na poszczególne typy:
• wysokopoziomowe siedliska stworzeń
• kopalnie i banki złota z zasobami
• najlepsze artefakty w grze
• banki jednostek
• utopie (zapewniające zarówno artefakty i złoto).

Każdy z tych typów można odnaleźć w innej strefie.

Strefa startowa jest podobnie bogata jak na Jebus Cross z wyłączeniem wszystkich wymienionych wyżej typów bogactw, ale zawierający zawsze dwa siedliska stworzeń szóstego poziomu i jedno siedlisko siódmego poziomu. Występuje bug generujący czasem więcej siedlisk tych poziomów, dlatego obowiązuje zakaz brania dodatkowych siedlisk nawet jeśli się wygenerują. Ze strefy startowej można przejść do strefy z kopalniami i bankami złota z zasobami, pustyni z artefaktami lub lawy z bankami jednostek.
Są dwie strefy z kopalniami i bankami złota z zasobami, dla każdego gracza oddzielna. Do tej strefy najczęściej można przejść teleportem przez łatwego do pokonania strażnika. Strefa zawsze generuje się na gruncie typu ziemia. W tej strefie znajduje się jeden zamek z fortem oraz przejście do strefy utopii i pustyni.
Jedna duża pustynia zawierająca najlepsze artefakty i puszki w grze, bardzo podobna do pustyni z Jebus Cross, jednakże nie zawiera żadnych utopii i banków jednostek.
Jedna mała pustynia zawierająca jeden zamek i od 0 do 8 utopii, każda silnie strzeżona guardem takim samym jak na pustynię.
Jedna strefa z lawą zawierającą banki jednostek z ograniczeniem do czterech gryfich konserwatoriów, golemiarni, czerwonych wież oraz do sześciu picketów i hive’ów.

• Firewalk - Domyślna wersja zaczyna się z dwoma miasta z fortami, jedno miasto bez fortu
• RichFirewalk - Wszystkie miasta mają forty
• PoorFirewalk - Tylko jedno miasto ma fort.

Każdy typ firewalka ma w paczce odpowiednik mirrora, który jest przeznaczony dla 4 graczy.

Autor: Ignus

Dodatkowe reguły: •
Pobierz
PC2 HotA

Znany od lat szablon Puchar Ciemności 2 dostosowany do warunków HotA. Zablokowane banki z armią, siedliska stworzeń i obeliski. Cały teren mapy oprócz strefy finałowej (pustynia) to goła ziemia. Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie). Zablokowane dyplomacja i sokoli wzrok. Zablokowane skrzydła anioła, artefakty związane z dyplomacją i sokolim wzrokiem.

Dostępne są dwie wersje szablonu:
• Klasyczna: zablokowane Nekropolis jako startowe miasto i wszyscy bohaterowie z tego miasta. Zablokowane artefakty związana z nekromancją. W neutralnej strefie (osobnej dla każdego gracza) zawsze jest Forteca bez fortu. Wszystkie pozostałe neutralne miasta to Nekropolis.
• Nowa, bez blokad na Nekropolis i ze wszystkimi frakcjami dostępnymi w roli neutralnych miast.

Autor: hrabo

Dodatkowe reguły:
• Adrienne zastępuje Tivę
• Rozmiar mapy: M+-U, L-U

Pobierz
Truss

Szablon z dużą liczbą stref i zamków. Globalnie zablokowane są banki z armią, siedliska stworzeń poziomów 6 i 7, smocze utopie, groby wojownika. Wyjątek stanowią strefy środkowe i dwie strefy narożnikowe, zawierające po jednym banku z armią (sumarycznie dwa rojowiska ważek, dwa posterunki wilczych jeźdźców i dwie groty piratów). Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie). Szablon nastawiony na wojny scoutów i kontrolę mapy.

Autor: hrabo

Dodatkowe reguły:
• Adrienne zastępuje Tivę
• Rozmiar mapy: L-U

Pobierz