![]() ![]() |
h3Sarmatia |
h3Sarmatia to lustrzany szablon, przygotowany według następujących założeń: Rozgrywka trwa około 4,5 godziny. Brak niestandardowych reguł. Wyjątkowe podziękowania (w porządku alfabetycznym): Error_315, Jahanif, Ponczek, Zuuzel Autor: Gavin Magnus |
Pobierz |
![]() |
One Minute Madness 1.5a |
Szablon przystosowany do timera jednominutowego - najczęściej 1:00+1:00+3:00 (czas na walkę według preferencji). Gra bardzo często kończy się długimi i interesującymi FB. Średnia rozgrywka trwa około godziny - półtorej. Czary kontrolne zostały zbanowane, ale dostępne są Towngaty, w tym na strefie startowej jeden towngate niebroniony - by łatwiej przerzucić wojsko. Specyfika szablonu (po 2 hivki i 2 pickety na oba treżaki) sprawiają, że liczy się mocno armia t1 i t2, a także gildia/rozbudowa wojska. Red Rush dozwolony, więc kolor bywa dość drogi. Autor: makiki |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |
![]() |
mt_King |
Wersja mirror szablonu Jebus King. Autor: machberet |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |
![]() |
mt_MP |
"Nie ma czasu do stracenia" - struktura szablonu pozwala na przeprowadzenie szybkich meczy. Gracze spotkają się najczęściej już w 117 lub 121. "Bankructwo banków" - ograniczona częstotliwość występowania takich lokacji jak Konserwatoria Gryfów czy Warsztaty Eksperymentalne podkreśli charakter wojsk poszczególnych frakcji. "Decyzje mają konsekwencje" - rozmiar M nie oznacza, że brakuje pola do podejmowania strategicznych wyborów. Zdecydujesz się na double build? Zaatakujesz przeciwnika bezpośrednią drogą, a może zechcesz odwiedzić najpierw strefę skarbów? "Równi i równiejsi" - z puli dostępnych bohaterów wyeliminowano najsłabsze ogniwa oraz tych, którzy znacząco przewyższali konkurencję nie mając dla siebie żadnej przeciwwagi. "Spełniamy życzenia" - unikatową cechą szablonu jest łatwy dostęp do lokacji pozwalających rekrutować Dżinny, które uatrakcyjnią bitwy. Sugerowane ustawienia gry: Autor: Ravciozo, Machberet, Lech |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |
![]() |
Balance 2.1 |
Znany od lat szablon Balance dostosowany do warunków HotA. Mapa jest dość uboga w surowce, nie występują też na niej najsilniejsze artefakty i smocze utopie. We wszystkich strefach zawierających zamki możliwe jest wylosowanie dowolnej frakcji. Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie), jak również silnie ograniczone banki z armią i siedliska stworzeń w strefach startowych. Autor: hrabo |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |
![]() |
Firewalk 1.6 |
Opis autora: Szablon cechuje się bardzo wysokim tempem ponieważ zaczynamy w bardzo bogatych strefach(ta czerwona i niebieska na obrazku), a do podbicia czekają na graczy 3 jeszcze najbogatsze strefy(te zółte), oraz 2 strefy szare potocznie nazywane strefami złota, ponieważ leży w nich bardzo dużo złota. Dodatkowo orginalną cechą jest start z 3 takimi samymi miastami(jak przy wyborze miasta), 2 są z fortami, jedno jest bez fortu. Ze względu na walkę głównie wojskiem z miasta zakazany jest red rush. W strefie początkowej znajdziecie 2 siedliska szóstego poziomu, oraz jedno siedlisko siódmego poziomu. Obowiązuje zakaz brania większej ilości siedlisk tych poziomów, nawet jeśli na mapie w strefie startowej pojawi się ich więcej. Niestety generator map ma błąd i jeśli jakieś miasto ma siedlisko, które może na mapie pojawić się w dwóch formach graficznych, to nakłada ograniczenie na formę graficzną siedliska(czyli zamiast pojawianie się max 2 siedlisk szóstego poziomu, mogą się pojawić max 2 siedliska szóstego poziomu z jedną grafiką i kolejnych max 2 siedliska szóstego poziomu z drugą grafiką). Problem pojawiających się dodatkowych grafik siedlisk dotyczy miast:
Te miasta mają przewagę w znalezieniu dwella, bo jeśli wygeneruje im więcej to mogą wybrać jakie dwelle wezmą. Odbywa się to kosztem jakiegoś skarbu, który mógłby w to miejsce się pojawić. Ponadto strefa startowa zawiera sporo puszek, a każda puszka zawiera doświadczenie! Nie uda się znaleźć reliktów w strefie startowej. Na strefie startowej są dwa niebronione teleporty, przemieszczający nas w inny obszar naszej strefy startowej(pomaga eksploracji dużych stref startowych). Wyjścia z stref startowych prowadzą do:
Dodatkowo na mapie jest jeszcze jedna nieopisana dotąd strefa bogactw, do której można dojść przez strefę golda. Jest to strefa zawierająca, aż do 7 utopii! Każda z utopii jest jednak mocno strzeżona guard ~45k, a na strefie poza topkami nie ma nic. Gra się ten szablon na najszybszych drogach, symultaniczne tury dla zaawansowanych graczy 116, dla amatorów 121. Gra się na 130%.
Wersja mirrora zakłada grę 1vs1 (red vs blue) lub 2vs2 (red+green vs blue+tan). Teleporty łączace dwie strony lustra znajdują się na:
Zablokowani bohaterowie tak jak na innych mirrorach (mt_Jebus) Autor: Ignus |
Pobierz |
![]() |
PC2 HotA |
Znany od lat szablon Puchar Ciemności 2 dostosowany do warunków HotA. Zablokowane banki z armią, siedliska stworzeń i obeliski. Cały teren mapy oprócz strefy finałowej (pustynia) to goła ziemia. Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie). Zablokowane dyplomacja i sokoli wzrok. Zablokowane skrzydła anioła, artefakty związane z dyplomacją i sokolim wzrokiem. Dostępne są dwie wersje szablonu: Autor: hrabo |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |
![]() |
Truss |
Szablon z dużą liczbą stref i zamków. Globalnie zablokowane są banki z armią, siedliska stworzeń poziomów 6 i 7, smocze utopie, groby wojownika. Wyjątek stanowią strefy środkowe i dwie strefy narożnikowe, zawierające po jednym banku z armią (sumarycznie dwa rojowiska ważek, dwa posterunki wilczych jeźdźców i dwie groty piratów). Zablokowane czary podróżne (wrota wymiarów, lot, portal miejski i chód po wodzie). Szablon nastawiony na wojny scoutów i kontrolę mapy. Autor: hrabo |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |
![]() |
Wrzosy |
Szablon typu mirror. Autor: Wrzosy |
Dodatkowe reguły: |
|
Pobierz |