Ostatnio na naszym forum

  • Problemy z kampaniami
    Autor: Begrezen, napisano 22 lipca 2018 Przejdź
  • Rozmiar mapy G
    Autor: Tabris, napisano 19 lipca 2018 Przejdź
  • Brak liczby jednostek w HD modzie
    Autor: Boloradom, napisano 16 lipca 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Stal i kości
    Autor: Zurgo, dodano 11 lipca 2018 Zobacz
  • Rządź! Albo zgiń próbując
    Autor: Zurgo, dodano 11 lipca 2018 Zobacz
  • Ostatni na polu chwały
    Autor: Zurgo, dodano 10 lipca 2018 Zobacz

Zaklęcia magii powietrza

Poziom I

Magiczna strzała

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Ciele
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 10
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 20
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 30

Przyspieszenie

Typ Walka
Koszt 6
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista Cyra, Terek, Brissa
Zwiększa szybkość wskazanego sojuszniczego oddziału o 3
Zwiększa szybkość wskazanego sojuszniczego oddziału o 5
Zwiększa szybkość wszystkich sojuszniczych oddziałów o 5

Aura artefaktów

Typ Mapa przygody
Koszt 2
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Ukazuje artefakty na mapie
Ukazuje, artefakty i bohaterów na mapie
Ukazuje, artefakty, bohaterów i miasta na mapie

Powrót do góry

Poziom II

Błyskawica

Typ Walka
Koszt 10
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
25 x moc + 10
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
25 x moc + 20
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
25 x moc + 50

Precyzja

Typ Walka
Koszt 8
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista Zubin
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału łuczniczego o 3 (dotyczy tylko ataków dystansowych)
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału łuczniczego o 6 (dotyczy tylko ataków dystansowych)
Zwiększa parametr ataku wszystkich przyjaznych oddziałów łuczniczych o 6 (dotyczy tylko ataków dystansowych)

Fortuna

Typ Walka
Koszt 7
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista Melodia, Daremyth
Zwiększa szczęście wskazanego przyjaznego oddziału o 1
Zwiększa szczęście wskazanego przyjaznego oddziału o 2
Zwiększa szczęście wszystkich przyjaznych oddziałów o 2

Ochrona przed powietrzem

Typ Walka
Koszt 7
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza o 30% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami powietrza
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami powietrza
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane wszystkim sojuszniczym jednostkom zaklęciami powietrza

Promień osłabienia

Typ Walka
Koszt 10
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Aenain
Zmniejsza parametr obrony wybranego wrogiego oddziału o 3. Zaklęcie może być rzucane wielokrotnie na ten sam oddział - efekt kumuluje się
Zmniejsza parametr obrony wybranego wrogiego oddziału o 4.
Zmniejsza parametr obrony wybranego wrogiego oddziału o 5.

Ukrycie

Typ Mapa przygody
Koszt 4
Działanie 1 dzień
Specjalista brak
Wrogowie otrzymują fałszywe informacje o bohaterze, który rzucił to zaklęcie. Wszystkie jednostki wyglądają jak najsilniejsze w grupie
Wrogowie otrzymują fałszywe informacje o bohaterze, który rzucił to zaklęcie. Wszystkie jednostki wyglądają jak najsilniejsze w grupie i ich liczba wynosi 0
Wrogowie otrzymują fałszywe informacje o bohaterze, który rzucił to zaklęcie. Wszystkie jednostki wyglądają jak najsilniejsze w najdłużej posiadanym przez gracza mieście i ich liczba jest równa 0

Wizja

Typ Mapa przygody
Koszt 4
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg Wizji jest równy mocy bohatera. Najmniejszy zasięg to 3
Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich bohaterów. Zasięg Wizji jest równy 2 x moc (>3)
Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg Wizji jest równy 3 x moc (>3)

Powrót do góry

Poziom III

Zniszczenie nieumarłych

Typ Walka
Koszt 15
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Zadaje wszystkim nieumarłym oddziałom obrażenia w wysokości
10 x moc + 10
Zadaje wszystkim nieumarłym oddziałom obrażenia w wysokości
10 x moc + 20
Zadaje wszystkim nieumarłym oddziałom obrażenia w wysokości
10 x moc + 50

Tarcza powietrza

Typ Walka
Koszt 12
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza obrażenia zadawane na odległość wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 25%. Czar ten jest obarczony błędem gry podczas oblężeń
Zmniejsza obrażenia zadawane na odległość wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 50%
Zmniejsza obrażenia zadawane na odległość wszystkim przyjaznym oddziałom o 50%

Hipnoza

Typ Walka
Koszt 18
Działanie 1 tura
Specjalista Astral
Rzucenie zaklęcia sprawia, że gracz przejmuje kontrolę nad wybranym wrogim oddziałem. Oddziały sojusznicze mogą atakować zahipnotyzowany cel bez obawy o kontratak. Suma punktów życia celu nie może przekraczać
25 x moc + 10
Rzucenie zaklęcia sprawia, że gracz przejmuje kontrolę nad wybranym wrogim oddziałem. Oddziały sojusznicze mogą atakować zahipnotyzowany cel bez obawy o kontratak. Suma punktów życia celu nie może przekraczać
25 x moc + 20
Rzucenie zaklęcia sprawia, że gracz przejmuje kontrolę nad wybranym wrogim oddziałem. Suma punktów życia celu nie może przekraczać
25 x moc + 50

Powrót do góry

Poziom IV

Łańcuch piorunów

Typ Walka
Koszt 24
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Solmyr, Yog
Błyskawica zadająca obrażenia w wysokości 40 x moc + 25 uderza w wybrany oddział, a następnie w kolejny najbliższy z połową siły itd. aż zrani 4 jednostki
Błyskawica zadająca obrażenia w wysokości 40 x moc + 50 uderza w wybrany oddział, a następnie w kolejny najbliższy z połową siły itd. aż zrani 5 jednostek
Błyskawica zadająca obrażenia w wysokości 40 x moc + 100 uderza w wybrany oddział, a następnie w kolejny najbliższy z połową siły itd. aż zrani 5 jednostek

Kontratak

Typ Walka
Koszt 24
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje możliwość jednego dodatkowego kontrataku na rundę
Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje możliwość dwóch dodatkowych kontrataków na rundę
Wszystkie sojusznicze oddziały otrzymują możliwość dwóch dodatkowych kontrataków na rundę

Powrót do góry

Poziom V

Błyskawica tytana

Typ Walka
Koszt 0
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Zadaje wybranemu wrogiemu oddziałowi 600 punktów obrażeń. Zaklęcie dostępne tylko w przypadku noszenia artefaktu składanego Piorun tytana

Magiczne zwierciadło

Typ Walka
Koszt 25
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Wybrany oddział ma 20% szans na odbicie rzuconego przez wroga zaklęcia na losową wrogą jednostkę
Wybrany oddział ma 30% szans na odbicie rzuconego przez wroga zaklęcia na losową wrogą jednostkę
Wybrany oddział ma 40% szans na odbicie rzuconego przez wroga zaklęcia na losową wrogą jednostkę

Żywiołak powietrza

Typ Walka
Koszt 25
Działanie Walka
Specjalista brak
Przyzywa oddział żywiołaków powietrza (ilość wynosi moc x 2) po stronie bohatera rzucającego zaklęcie. Na polu bitwy może znajdować się tylko jeden typ żywiołaków
Ilość przyzwanych żywiołaków powietrza wynosi moc x 3
Ilość przyzwanych żywiołaków powietrza wynosi moc x 4

Lot

Typ Mapa przygody
Koszt 20
Działanie 1 dzień
Specjalista brak
Bohater rzucający zaklęcie może poruszać się ponad przeszkodami jeżeli jego ruch zakończy się na wolnym polu na lądzie. Kara do ruchu ponad przeszkodami wynosi 40%
Kara do ruchu ponad przeszkodami wynosi 20%
Brak kar do ruchu ponad przeszkodami

Wrota wymiarów

Typ Mapa przygody
Koszt 25
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Bohater rzucający zaklęcie może przenieść się w wybrane miejsce na mapie przygody jeżeli jego ruch zakończy się na pustym polu na lądzie. Zaklęcie to może zostać rzucone 2 razy dziennie (1 raz, gdy bez znajomości magii powietrza), a bohater za każdym razem traci 300 punktów ruchu
Zaklęcie może zostać rzucone 3 razy dziennie, a bohater za każdym razem traci 300 punktów ruchu
Zaklęcie to może zostać rzucone 4 razy dziennie, a bohater za każdym razem traci 200 punktów ruchu

Powrót do góry