Ostatnio na naszym forum

  • Ciekawe grafiki i rendery z Heroes
    Autor: Saruman, napisano 6 kwietnia 2024 Przejdź
  • Patch 3.3 autorstwa Hellburna - pytanie
    Autor: seenernie, napisano 20 marca 2024 Przejdź
  • CD Action - wydanie specjalne o HoM&M3
    Autor: Architectus, napisano 29 lutego 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Shadows of the Forest
    Autor: LC, dodano 8 lutego 2024 Zobacz
  • Bezkrólewie Raemunon
    Autor: Natalie1993, dodano 8 stycznia 2024 Zobacz
  • Wieża jaskółki
    Autor: Cirilla1996, dodano 25 lipca 2023 Zobacz

Zaklęcia magii ziemi

Poziom I

Magiczna strzała

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Ciele
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 10
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 20
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 30

Kamienna skóra

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista Xsi, Darkstorn, Merist, Labetha
Zwiększa parametr obrony wybranego przyjaznego oddziału o 3
Zwiększa parametr obrony wybranego przyjaznego oddziału o 6
Zwiększa parametr obrony wszystkich przyjaznych oddziałów o 6

Tarcza

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza obrażenia zadawane w walce wręcz wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 15%
Zmniejsza obrażenia zadawane w walce wręcz wybranemu przyjaznemu oddziałowi o 30%
Zmniejsza obrażenia zadawane w walce wręcz wszystkim przyjaznym oddziałom o 30%

Spowolnienie

Typ Walka
Koszt 6
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza szybkość wskazanego wrogiego oddziału o 25% z zaokrągleniem w dół
Zmniejsza szybkość wskazanego wrogiego oddziału o 50% z zaokrągleniem w dół
Zmniejsza szybkość wszystkich wrogich oddziałów o 50% z zaokrągleniem w dół

Zasoby ziemi

Typ Mapa przygody
Koszt 2
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Ukazuje wszystkie surowce na mapie przygód
Ukazuje wszystkie surowce i kopalnie na mapie przygód
Odkrywa cały teren i ukazuje wszystkie surowce oraz kopalnie

Powrót do góry

Poziom II

Fala śmierci

Typ Walka
Koszt 10
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Septienna
Zadaje wszystkim żywym oddziałom obrażenia w wysokości
5 x moc + 10
Zadaje wszystkim żywym oddziałom obrażenia w wysokości
5 x moc + 20
Zadaje wszystkim żywym oddziałom obrażenia w wysokości
5 x moc + 30

Ruchome piaski

Typ Walka
Koszt 8
Działanie Do odkrycia
Specjalista brak
Umieszcza losowo 4 pola ruchomych piasków na polu bitwy widoczne dla rzucającego i jednostek, dla których teren jest rodzimy. Oddział, który w nie wejdzie, traci ruch w danej turze i odkrywa pole dla wszystkich.
Umieszcza losowo 6 pól
Umieszcza losowo 8 pól

Wizja

Typ Mapa przygody
Koszt 4
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg Wizji jest równy mocy bohatera. Najmniejszy zasięg to 3
Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich bohaterów. Zasięg Wizji jest równy 2 x moc (>3)
Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg Wizji jest równy 3 x moc (>3)

Powrót do góry

Poziom III

Trzęsienie ziemi

Typ Walka
Koszt 20
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Niszczy 2 losowe części muru zamkowego
Niszczy 3 losowe części muru zamkowego
Niszczy 4 losowe części muru zamkowego

Antymagia

Typ Walka
Koszt 15
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Wybrany sojuszniczy oddział zostaje poddany ochronie przed zaklęciami poziomów 1-3. Czar rozprasza również wszelkie negatywne efekty
Wybrany sojuszniczy oddział zostaje poddany ochronie przed zaklęciami poziomów 1-4. Czar rozprasza również wszelkie negatywne efekty
Wybrany sojuszniczy oddział staje się niepodatny na magię. Czar rozprasza również wszelkie negatywne efekty

Ochrona przed ziemią

Typ Walka
Koszt 12
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza o 30% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ziemi
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ziemi
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane wszystkim sojuszniczym jednostkom zaklęciami ziemi

Ożywienie

Typ Walka
Koszt 15
Działanie Stałe
Specjalista Thant, Finneas
Ożywia poległe w bitwie nieumarłe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 30. Po walce, wskrzeszone oddziały nie znikają
Ożywia poległe w bitwie nieumarłe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 60
Ożywia poległe w bitwie nieumarłe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 160

Pole siłowe

Typ Walka
Koszt 12
Działanie 2 tury
Specjalista brak
Tworzy we wskazanym miejscu 2-polowe pole siłowe, które działa jak naturalna przeszkoda
Tworzy we wskazanym miejscu 3-polowe pole siłowe, które działa jak naturalna przeszkoda
Taki sam efekt jak na poziomie zaawansowanym

Powrót do góry

Poziom IV

Deszcz meteorów

Typ Walka
Koszt 16
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Aislinn, Deemer
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum otrzymują
25 x moc + 25 obrażeń
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum otrzymują
25 x moc + 50 obrażeń
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum otrzymują
25 x moc + 100 obrażeń

Przygnębienie

Typ Walka
Koszt 16
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza morale wrogiego oddziału o 1
Zmniejsza morale wrogiego oddziału o 2
Zmniejsza morale wszystkich wrogich oddziałów o 2

Wskrzeszenie

Typ Walka
Koszt 20
Działanie Stałe
Specjalista Alamar, Jeddite
Wskrzesza poległe w bitwie żywe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 40
Wskrzesza poległe w bitwie żywe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 80. Po walce, wskrzeszone oddziały nie znikają
Wskrzesza poległe w bitwie żywe oddziały. Liczba przywróconych punktów życia wynosi 50 x moc + 160

Miejski portal

Typ Mapa przygody
Koszt 16
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Przenosi rzucającego zaklęcie bohatera do najbliższego przyjaznego miasta. Bohater traci też 300 punktów ruchu
Przenosi rzucającego zaklęcie bohatera do wybranego przyjaznego miasta. Bohater traci też 300 punktów ruchu
Przenosi rzucającego zaklęcie bohatera do wybranego przyjaznego miasta. Bohater traci też 200 punktów ruchu

Powrót do góry

Poziom V

Implozja

Typ Walka
Koszt 30
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Wybrany wrogi oddział otrzymuje 75 x moc + 100
Wybrany wrogi oddział otrzymuje 75 x moc + 200
Wybrany wrogi oddział otrzymuje 75 x moc + 300

Żywiołak ziemi

Typ Walka
Koszt 25
Działanie Walka
Specjalista brak
Przyzywa oddział żywiołaków ziemi (ilość wynosi moc x 2) po stronie bohatera rzucającego zaklęcie. Na polu bitwy może znajdować się tylko jeden typ żywiołaków
Ilość przyzwanych żywiołaków ziemi wynosi moc x 3
Ilość przyzwanych żywiołaków ziemi wynosi moc x 4

Powrót do góry