Ostatnio na naszym forum

  • czary rzucane przez wielkie dżiny
    Autor: ToWeRH3, napisano 2 lutego 2019 Przejdź
  • HoMM3 damage symulator/kalkulator
    Autor: promm, napisano 21 stycznia 2019 Przejdź
  • HoTa i 3.3 osobne pytania
    Autor: Hellburn, napisano 16 stycznia 2019 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Batory pod Pskowem
    Autor: Mlody, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz
  • Nowa wojna światów (by lbyczy)
    Autor: Ibyczy, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz
  • 007 Tycek
    Autor: Paweł Bulacz, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz

Tajemnicze i inne

Nie obędzie się także bez tajemnic. Twórcy gry mieli zaplanowane jeszcze trzy artefakty łączone, które jednak nie trafiły do finalnej wersji gry. Można się tylko domyślać, z czego mogły się składać i jakie mogły mieć właściwości...

Błoto (?) Neutralności Miejsce: Tors.

To jest niesamowicie intrygujący artefakt.

Artefakty składowe: ??
Pięść Ogra Miejsce: Prawa ręka.

To jest niesamowicie intrygujący artefakt.

Artefakty składowe: Niszczycielska Maczuga Ogrów, Tarcza Szalejącego Ogra.
Ubiór Dyplomaty Miejsce: Ramiona.

To jest niesamowicie intrygujący artefakt.

Artefakty składowe: Medal Męża Stanu, Pierścień Dyplomaty, Szarfa Ambasadora.
Księga Zaklęć Można z nią startować lub kupić w mieście (w gildii magów) za 500 sztuk złota. Zawiera wszystkie poznane czary.
Puszka Pandory Może być pusta, strzeżona, zawierać doświadczenie, surowce lub jednostki. Znika zaraz po otworzeniu, na mapie przygód.
Graal Ten artefakt trzeba przetransportować do wybranego miasta, aby wznieść w nim unikatową budowlę.