Ostatnio na naszym forum

  • Patch 3.3 autorstwa Hellburna - pytanie
    Autor: seenernie, napisano 20 marca 2024 Przejdź
  • CD Action - wydanie specjalne o HoM&M3
    Autor: Architectus, napisano 29 lutego 2024 Przejdź
  • Pytanie techniczne o Heroes III
    Autor: Erui, napisano 8 lutego 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Shadows of the Forest
    Autor: LC, dodano 8 lutego 2024 Zobacz
  • Bezkrólewie Raemunon
    Autor: Natalie1993, dodano 8 stycznia 2024 Zobacz
  • Wieża jaskółki
    Autor: Cirilla1996, dodano 25 lipca 2023 Zobacz

Zaklęcia magii ognia

Poziom I

Magiczna strzała

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Ciele
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 10
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 20
Zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia w wysokości
10 x moc + 30

Żądza krwi

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista Ash, Inteus
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału o 3 (dotyczy tylko walki w zwarciu)
Zwiększa parametr ataku wybranego przyjaznego oddziału o 6 (dotyczy tylko walki w zwarciu)
Zwiększa parametr ataku wszystkich przyjaznych oddziałów o 6 (dotyczy tylko walki w zwarciu)

Klątwa

Typ Walka
Koszt 6
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Wskazany wrogi oddział zadaje minimalną ilość obrażeń
Obrażenia bazowe wskazanego wrogiego oddziału zostają obniżone o 1, a obrażenia zadawane zredukowane są do minimum
Obrażenia bazowe wszystkich wrogich oddziałów zostają obniżone o 1, a obrażenia zadawane zredukowane są do minimum

Ochrona przed ogniem

Typ Walka
Koszt 5
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza o 30% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ognia
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane sojuszniczej jednostce zaklęciami ognia
Zmniejsza o 50% obrażenia zadawane wszystkim sojuszniczym jednostkom zaklęciami ognia

Powrót do góry

Poziom II

Ściana ognia

Typ Walka
Koszt 8
Działanie 2 tury
Specjalista Luna
Tworzy we wskazanym miejscu 2-polową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10 x moc + 10 obrażeń
Tworzy we wskazanym miejscu 3-polową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10 x moc + 20 obrażeń
Tworzy we wskazanym miejscu 3-polową ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje 10 x moc + 50 obrażeń

Oślepienie

Typ Walka
Koszt 10
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Oślepia dany oddział do czasu zaatakowania go, pozwalając mu na kontratak z 50% siłą
Oślepia dany oddział do czasu zaatakowania go, pozwalając mu na kontratak z 25% siłą
Oślepia dany oddział do czasu zaatakowania go, nie pozwalając mu na kontratak

Wizja

Typ Mapa przygody
Koszt 4
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec. Zasięg Wizji jest równy mocy bohatera. Najmniejszy zasięg to 3
Dodatkowo ukazuje współczynniki i skład armii wrogich bohaterów. Zasięg Wizji jest równy 2 x moc (>3)
Dodatkowo ukazuje informacje i skład armii wrogich zamków. Zasięg Wizji jest równy 3 x moc (>3)

Powrót do góry

Poziom III

Kula ognia

Typ Walka
Koszt 15
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Xarfax
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od wybuchu otrzymują 10 x moc + 15 obrażeń
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od wybuchu otrzymują 10 x moc + 30 obrażeń
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od wybuchu otrzymują 10 x moc + 60 obrażeń

Pole minowe

Typ Walka
Koszt 12
Działanie Do odkrycia
Specjalista brak
Umieszcza losowo 4 miny na polu bitwy widoczne dla rzucającego i jednostek, dla których teren jest rodzimy (jednostki te mogą bezpiecznie przez nie przechodzić). Oddział, który aktywuje minę otrzymuje obrażenia w wysokości 10 x moc + 25
Umieszcza losowo 6 min, a obrażenia wynoszą 10 x moc + 50
Umieszcza losowo 8 min, a obrażenia wynoszą 10 x moc + 100

Pech

Typ Walka
Koszt 12
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Zmniejsza szczęście wrogiego oddziału o 1
Zmniejsza szczęście wrogiego oddziału o 2
Zmniejsza szczęście wszystkich wrogich oddziałów o 2

Powrót do góry

Poziom IV

Inferno

Typ Walka
Koszt 16
Działanie Natychmiastowe
Specjalista Xyron
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od wybuchu otrzymują 10 x moc + 20 obrażeń
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od wybuchu otrzymują 10 x moc + 40 obrażeń
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od wybuchu otrzymują 10 x moc + 80 obrażeń

Tarcza ognia

Typ Walka
Koszt 16
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista brak
Wybrany oddział zostaje objęty magiczną ochroną. Tarcza ognia odbija 20% maksymalnych obrażeń (z wyłączeniem wszelkich czynników redukujących te obrażenia) agresora, który zaatakował w zwarciu ochranianą jednostkę.
Tarcza ognia odbija 25% maksymalnych obrażeń (z wyłączeniem wszelkich czynników redukujących te obrażenia) agresora, który zaatakował w zwarciu ochranianą jednostkę.
Tarcza ognia odbija 30% maksymalnych obrażeń (z wyłączeniem wszelkich czynników redukujących te obrażenia) agresora, który zaatakował w zwarciu ochranianą jednostkę.

Armageddon

Typ Walka
Koszt 24
Działanie Natychmiastowe
Specjalista brak
Wszystkie oddziały na polu walki doznają 50 x moc + 30 obrażeń
Wszystkie oddziały na polu walki doznają 50 x moc + 60 obrażeń
Wszystkie oddziały na polu walki doznają 50 x moc + 120 obrażeń

Szał

Typ Walka
Koszt 16
Działanie Do następnej akcji oddziału
Specjalista brak
Parametr ataku wybranego oddziału zostaje zwiększony o wartość jego obrony. Obrona oddziału zostaje zredukowana do 0
Parametr ataku wybranego oddziału zostaje zwiększony o 150% jego obrony. Obrona oddziału zostaje zredukowana do 0
Parametr ataku wybranego oddziału zostaje zwiększony o 200% jego obrony. Obrona oddziału zostaje zredukowana do 0

Pogromca

Typ Walka
Koszt 16
Działanie Moc bohatera = ilość tur
Specjalista Coronius, Ordwald
Zwiększa parametr ataku wybranego oddziału w walce przeciwko smokom, hydrom i behemotom o 8
Zwiększa parametr ataku wybranego oddziału w walce przeciwko smokom, hydrom, behemotom, aniołom i diabłom o 8
Zwiększa parametr ataku wybranego oddziału w walce przeciwko smokom, hydrom, behemotom, aniołom, diabłom i tytanom o 8

Berserk

Typ Walka
Koszt 20
Działanie 1 tura
Specjalista brak
Wybrany oddział atakuje najbliższą sobie jednostkę.
Wszystkie oddziały w promieniu 1 pola od centrum atakują najbliższe sobie jednostki.
Wszystkie oddziały w promieniu 2 pól od centrum atakują najbliższe sobie jednostki.

Powrót do góry

Poziom V

Ofiara

Typ Walka
Koszt 25
Działanie Stałe
Specjalista brak
Wskazany oddział zostaje zabity, a kolejny wybrany wskrzeszony. Liczba przywróconych punktów życia wynosi (moc + bazowa ilość punktów życia poświęconych jednostek + 3) x ilość poświęconych jednostek. Po walce, wskrzeszone oddziały nie znikają
Liczba przywróconych punktów życia wynosi (moc + bazowa ilość punktów życia poświęconych jednostek + 6) x ilość poświęconych jednostek
Liczba przywróconych punktów życia wynosi (moc + bazowa ilość punktów życia poświęconych jednostek + 10) x ilość poświęconych jednostek

Żywiołak ognia

Typ Walka
Koszt 25
Działanie Walka
Specjalista brak
Przyzywa oddział żywiołaków ognia (ilość wynosi moc x 2) po stronie bohatera rzucającego zaklęcie. Na polu bitwy może znajdować się tylko jeden typ żywiołaków
Ilość przyzwanych żywiołaków ognia wynosi moc x 3
Ilość przyzwanych żywiołaków ognia wynosi moc x 4

Powrót do góry