Ostatnio na naszym forum

  • Cechy indywidualne jednostek
    Autor: Hwdp, napisano 22 stycznia 2018 Przejdź
  • Najlepsi bohaterowie
    Autor: Zaratustra, napisano 15 stycznia 2018 Przejdź
  • Rozgrywki Online
    Autor: Nunquam, napisano 31 grudnia 2017 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Sojusz
    Autor: Pudrzo, dodano 13 stycznia 2018 Zobacz
  • Pieniądze to nie wszystko
    Autor: Ahyrion, dodano 7 grudnia 2017 Zobacz
  • Wojna o przetrwanie ver. 2.0
    Autor: Immo, dodano 2 grudnia 2017 Zobacz

Tereny specjalne

Magiczna Ziemia Wszystkie czary rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przeklęta Ziemia Na tej ziemi można rzucać tylko zaklęcia 1. poziomu. Wszelkie premie oraz kary do morale i szczęścia nie działają. Rodzimy teren nie zwiększa szybkości jednostek.
Magiczne Chmury Wszystkie zaklęcia magii powietrza rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Ogniste Pola Wszystkie zaklęcia magii ognia rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Gołoborze Wszystkie zaklęcia magii ziemi rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przejrzysty Staw Wszystkie zaklęcia magii wody rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Święta Ziemia Stworzenia z dobrych frakcji zyskują 1 punkt morale, a złe tracą go.
Diabelska Mgła Stworzenia ze złych frakcji zyskują 1 punkt morale, a dobre tracą go.
Łąka Koniczyny Wszystkie jednostki z neutralnych frakcji zyskują 2 punkty szczęścia.
Sprzyjające Wiatry Zmniejsza koszt ruchu o 34%.