Ostatnio na naszym forum

  • czary rzucane przez wielkie dżiny
    Autor: ToWeRH3, napisano 2 lutego 2019 Przejdź
  • HoMM3 damage symulator/kalkulator
    Autor: promm, napisano 21 stycznia 2019 Przejdź
  • HoTa i 3.3 osobne pytania
    Autor: Hellburn, napisano 16 stycznia 2019 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Batory pod Pskowem
    Autor: Mlody, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz
  • Nowa wojna światów (by lbyczy)
    Autor: Ibyczy, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz
  • 007 Tycek
    Autor: Paweł Bulacz, dodano 1 stycznia 2019 Zobacz

Tereny specjalne

Magiczna Ziemia Wszystkie czary rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przeklęta Ziemia Na tej ziemi można rzucać tylko zaklęcia 1. poziomu. Wszelkie premie oraz kary do morale i szczęścia nie działają. Rodzimy teren nie zwiększa szybkości jednostek.
Magiczne Chmury Wszystkie zaklęcia magii powietrza rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Ogniste Pola Wszystkie zaklęcia magii ognia rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Gołoborze Wszystkie zaklęcia magii ziemi rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przejrzysty Staw Wszystkie zaklęcia magii wody rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Święta Ziemia Stworzenia z dobrych frakcji zyskują 1 punkt morale, a złe tracą go.
Diabelska Mgła Stworzenia ze złych frakcji zyskują 1 punkt morale, a dobre tracą go.
Łąka Koniczyny Wszystkie jednostki z neutralnych frakcji zyskują 2 punkty szczęścia.
Sprzyjające Wiatry Zmniejsza koszt ruchu o 34%.