Ostatnio na naszym forum

  • Potęga Ekonomiczna Bastionu
    Autor: ToWeRH3, napisano 14 października 2018 Przejdź
  • Końcówki map
    Autor: ToWeRH3, napisano 14 października 2018 Przejdź
  • Najmniej pożyteczna umiejętność
    Autor: ToWeRH3, napisano 14 października 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Czarny Księżyc (v2)
    Autor: rafalm, dodano 7 sierpnia 2018 Zobacz
  • Mit i legenda
    Autor: NWC, poprawa tłumaczenia - Uhm, dodano 5 sierpnia 2018 Zobacz
  • Bracia Krwi
    Autor: Errakin, dodano 4 sierpnia 2018 Zobacz

Tereny specjalne

Magiczna Ziemia Wszystkie czary rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przeklęta Ziemia Na tej ziemi można rzucać tylko zaklęcia 1. poziomu. Wszelkie premie oraz kary do morale i szczęścia nie działają. Rodzimy teren nie zwiększa szybkości jednostek.
Magiczne Chmury Wszystkie zaklęcia magii powietrza rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Ogniste Pola Wszystkie zaklęcia magii ognia rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Gołoborze Wszystkie zaklęcia magii ziemi rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Przejrzysty Staw Wszystkie zaklęcia magii wody rzucane są na poziomie mistrzowskim.
Święta Ziemia Stworzenia z dobrych frakcji zyskują 1 punkt morale, a złe tracą go.
Diabelska Mgła Stworzenia ze złych frakcji zyskują 1 punkt morale, a dobre tracą go.
Łąka Koniczyny Wszystkie jednostki z neutralnych frakcji zyskują 2 punkty szczęścia.
Sprzyjające Wiatry Zmniejsza koszt ruchu o 34%.