Ostatnio na naszym forum

  • Cechy indywidualne jednostek
    Autor: Hwdp, napisano 22 stycznia 2018 Przejdź
  • Najlepsi bohaterowie
    Autor: Zaratustra, napisano 15 stycznia 2018 Przejdź
  • Rozgrywki Online
    Autor: Nunquam, napisano 31 grudnia 2017 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Sojusz
    Autor: Pudrzo, dodano 13 stycznia 2018 Zobacz
  • Pieniądze to nie wszystko
    Autor: Ahyrion, dodano 7 grudnia 2017 Zobacz
  • Wojna o przetrwanie ver. 2.0
    Autor: Immo, dodano 2 grudnia 2017 Zobacz

Miejsca na wodzie

Boja Zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Syrena Zwiększa szczęście o 1 punkt aż do następnej bitwy.
Kartograf Za 1000 sztuk złota odkryje całą mapę wody.
Butelka Zawiera wiadomosć. Treść można określić w edytorze map. Znika po aktywowaniu.
Syreny Bohater traci 30% każdego z oddziałów, ale zyskuje tyle punktów doświadczenia, ile wynosi suma punktów życia utraconych jednostek.
Wrak 30% szans na walkę z 20 żywiołakami wody o 3000 sztuk złota.

30% szans na walkę z 30 żywiołakami wody o 3000 sztuk złota i 1 skarb.

30% szans na walkę z 40 żywiołakami wody o 4000 sztuk złota i 1 skarb.

10% szans na walkę z 60 żywiołakami wody o 6000 sztuk złota i 1 pomniejszy artefakt.
Wrak 30% szans na walkę z 10 zjawami o 2000 sztuk złota.

30% szans na walkę z 15 zjawami o 3000 sztuk złota.

30% szans na walkę z 25 zjawami o 4000 sztuk złota i 1 skarb.

10% szans na walkę z 50 zjawami o 5000 sztuk złota i 1 pomniejszy artefakt.

Odwiedzenie Wraku po zabiciu strażników skutkuje karą -1 punktu do morale aż do następnej bitwy.
Wir Przenosi statek bohatera do innego wiru, ale liczebność najsłabszego oddziału w armii bohatera zostaje zredukowana o 50%.