Ostatnio na naszym forum

  • Potęga Ekonomiczna Bastionu
    Autor: ToWeRH3, napisano 14 października 2018 Przejdź
  • Końcówki map
    Autor: ToWeRH3, napisano 14 października 2018 Przejdź
  • Najmniej pożyteczna umiejętność
    Autor: ToWeRH3, napisano 14 października 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Czarny Księżyc (v2)
    Autor: rafalm, dodano 7 sierpnia 2018 Zobacz
  • Mit i legenda
    Autor: NWC, poprawa tłumaczenia - Uhm, dodano 5 sierpnia 2018 Zobacz
  • Bracia Krwi
    Autor: Errakin, dodano 4 sierpnia 2018 Zobacz

Budynki Twierdzy

Ratusz

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Rada osady

Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie.
  • Brak
Brak
Rada miasta

Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. 2500
Ratusz

Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. 5000
Kapitol

Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. 10000
Powrót do góry

Fortyfikacje

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Fort

Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami.
  • Brak
20
20
5000
Cytadela

Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. 5
2500
Zamek

Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. 10
10
5000
Powrót do góry

Infrastruktura

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Karczma

Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm).
  • Brak
5
500
Kuźnia

W kuźni produkuje się wozy z amunicją.
  • Brak
    5
    1000
    Targowisko

    Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
    • Brak
      5
      500
      Magazyn zasobów

      Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy. 5
      5000
      Gildia najemników

      Gildia najemników pozwala na wymianę jednostek na zasoby. 1000
      Powrót do góry

      Specjalne

      Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
      Sale Walhalli

      Sale walhalli zwiększają o +1 zdolność ataku każdego bohatera, który odwiedzi miasto. 1000
      Podziemny tunel

      Podziemny tunel pozwala na ucieczkę garnizonu z oblężonego miasta. 5
      5
      2000
      Duży warsztat

      Duży warsztat pozwala produkować balisty. 5
      1000
      Pomnik wodza

      Pomnik wodza zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa podczas oblężenia zdolność ataku bohatera dowodzącego garnizonem o 20.
      • Artefakt Graal
        Brak
        Powrót do góry

        Gildia magów

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Gildia magów poziom 1

        Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć.
        Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego.
        • Brak
        5
        5
        2000
        Gildia magów poziom 2

        Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. 5
        5
        4
        4
        4
        4
        1000
        Gildia magów poziom 3

        Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. 5
        5
        6
        6
        6
        6
        1000
        Powrót do góry

        Siedliska jednostek

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Koszary goblinów

        Koszary goblinów pozwalają rekrutować gobliny. 5
        5
        200
        Ulepszone Koszary goblinów

        Ulepszone koszary goblinów pozwalaj ją rekrutować hobgobliny. 5
        5
        1000
        Wilczy wybieg

        Wilczy wybieg pozwala rekrutować wilczych jeźdźców. 10
        5
        1000
        Ulepszony Wilczy wybieg

        Ulepszony wilczy wybieg pozwala rekrutować wilczych rycerzy. 5
        5
        1000
        Wieża orków

        Wieża orków pozwala rekrutować orków. 5
        5
        1000
        Ulepszona Wieża orków

        Ulepszona wieża orków pozwala rekrutować uruków. 2
        2
        1000
        Fort ogrów

        Fort ogrów pozwala rekrutować ogry. 20
        2000
        Ulepszony Fort ogrów

        Ulepszony fort ogrów pozwala rekrutować ogrzych szamanów. 5
        5
        5
        2000
        Gniazdo na urwisku

        Gniazdo na urwisku pozwala rekrutować roki. 10
        2500
        Ulepszone Gniazdo na urwisku

        Ulepszone gniazdo na urwisku pozwala rekrutować ptaki gromu. 5
        5
        2000
        Grota cyklopów

        Grota cyklopów pozwala rekrutować cyklopy. 20
        20
        3500
        Ulepszona Grota cyklopów

        Ulepszona grota cyklopów pozwala rekrutować cyklopy królewskie. 5
        5
        3000
        Siedlisko behemotów

        Siedlisko behemotów pozwala rekrutować behemoty. 10
        10
        10
        10000
        Ulepszone Siedlisko behemotów

        Ulepszone siedlisko behemotów pozwala rekrutować starożytne behemoty. 10
        10
        20
        15000
        Powrót do góry

        Zwiększające przyrost

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Chata


        Chata powiększa populację goblinów i hobgoblinów o 8 tygodniowo. 1000
        Powrót do góry