Ostatnio na naszym forum

  • A wy jakie macie swoje kolekcje ze świata Might and Magic? ^^
    Autor: soulkings, napisano 21 kwietnia 2024 Przejdź
  • Ciekawe grafiki i rendery z Heroes
    Autor: Saruman, napisano 6 kwietnia 2024 Przejdź
  • Patch 3.3 autorstwa Hellburna - pytanie
    Autor: seenernie, napisano 20 marca 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Shadows of the Forest
    Autor: LC, dodano 8 lutego 2024 Zobacz
  • Bezkrólewie Raemunon
    Autor: Natalie1993, dodano 8 stycznia 2024 Zobacz
  • Wieża jaskółki
    Autor: Cirilla1996, dodano 25 lipca 2023 Zobacz

Budynki Inferno

Ratusz

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Rada osady

Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie.
  • Brak
Brak
Rada miasta

Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. 2500
Ratusz

Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. 5000
Kapitol

Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. 10000
Powrót do góry

Fortyfikacje

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Fort

Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami.
  • Brak
20
20
5000
Cytadela

Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. 5
2500
Zamek

Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. 10
10
5000
Powrót do góry

Infrastruktura

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Karczma

Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm).
  • Brak
5
500
Kuźnia

W kuźni produkuje się wozy z amunicją.
  • Brak
    5
    1000
    Targowisko

    Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
    • Brak
      5
      500
      Magazyn zasobów

      Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję rtęci. 5
      5000
      Powrót do góry

      Specjalne

      Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
      Bractwo ognia

      Bractwo ognia zwiększa moc każdego odwiedzającego je bohatera o +1. 5
      1000
      Chmury siarki

      Chmury siarki zwiększają o +2 moc bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia. 5
      1000
      Wrota wymiarów

      Pozwalają na przenoszenie jednostek do innych miast, w których także znajdują się wrota wymiarów. 5
      5
      10000
      Bóstwo ognia

      Obecność Bóstwa ognia zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Dodatkowo każdy następny tydzień będzie tygodniem chochlika.
      • Artefakt Graal
        Brak
        Powrót do góry

        Gildia magów

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Gildia magów poziom 1

        Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć.
        Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego.
        • Brak
        5
        5
        2000
        Gildia magów poziom 2

        Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. 5
        5
        4
        4
        4
        4
        1000
        Gildia magów poziom 3

        Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. 5
        5
        6
        6
        6
        6
        1000
        Gildia magów poziom 4

        Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. 5
        5
        8
        8
        8
        8
        1000
        Gildia magów poziom 5

        Dodaje 1 czar z poziomu piątego. 5
        5
        10
        10
        10
        10
        1000
        Powrót do góry

        Siedliska jednostek

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Urodzisko

        Urodzisko pozwala rekrutować chochliki. 5
        5
        300
        Ulepszone Urodzisko

        Ulepszona strażnica pozwala rekrutować chowańce. 1000
        Sale grzechu

        Sale grzechu pozwalają rekrutować gogi. 5
        1000
        Ulepszone Sale grzechu

        Ulepszone sale grzechu pozwalają rekrutować magogi. 5
        1000
        Psiarnia

        Psiarnia pozwala rekrutować piekielne ogary. 10
        1500
        Ulepszona Psiarnia

        Ulepszona psiarnia pozwala rekrutować cerbery. 5
        1500
        Wrota demonów

        Wrota demonów pozwalają rekrutować demony. 5
        5
        2000
        Ulepszone Wrota demonów

        Ulepszone wrota demonów pozwalają rekrutować rogate demony. 5
        5
        2000
        Przedsionek piekieł

        Przedsionek piekieł pozwala rekrutować czarty. 3000
        Ulepszony Przedsionek piekieł

        Ulepszony przedsionek piekieł pozwala rekrutować czarcich lordów. 5
        5
        3000
        Jezioro ognia

        Jezioro ognia pozwala rekrutować ifryty. 10
        3
        3
        3
        4000
        Ulepszone Jezioro ognia

        Ulepszone jezioro ognia pozwala rekrutować ifryty sułtańskie. 5
        5
        5
        5
        3000
        Przeklęty pałac

        Przeklęty pałac pozwala rekrutować diabły. 10
        10
        20
        15000
        Ulepszony Przeklęty pałac

        Ulepszony przeklęty pałac pozwala rekrutować arcydiabły. 5
        5
        20
        20000
        Powrót do góry

        Zwiększające przyrost

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Narodzisko


        Narodzisko powiększa populację chochlików i chowańców o 8 tygodniowo. 1000
        Klatki


        Klatki powiększają populację piekielnych ogarów i cerberów o 3 tygodniowo. 1000
        Powrót do góry